در حال بارگذاری ...
  • تحویل موقت پروژه احداث پارک عمومی محله باقرخان ۲ به شهرداری بجنورد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تحویل موقت پروژه احداث پارک عمومی محله باقرخان ۲ به شهرداری بجنورد خبر داد .

    محمدرضا اسدی گفت : در این جلسه پارک محله همراه با تجهیزات جهت نگهداری به نمایندگان شهرداری بجنورد تحویل شد .

    وی افزود : پروژه احداث پارک عمومی باقرخان ۲ بجنورد که از محل اعتبارات کمک های فنی و اعتباری موضوع بند الف تبصره ۱۸ طرح ملی بازآفرینی شهری و شماره طرح ۱۵۰۲۰۱۲۰۲۸ با مبلغی بالغ بر ۳۲۴۴ میلیون ریال و با هدف ساماندهی و بهسازی محیط در محله باقرخان ۲ به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع توسط شرکت سازه های بلند همت اجراء ، تکمیل و تحویل بهره بردار (شهرداری بجنورد) شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

    |

    گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

    |

    نظرات کاربران