در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان طی آبان ماه

    اولویت‌بندی بر اساس میزان تقاضا و شرایطی که وجود دارد انجام می‌شود و تلاش بر این است تا با اولویت ، واحدهای موجود به متقاضیان واجد شرایط تخصیص یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تشریح جزئیات ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان کشور ، گفت : سامانه ملی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن نیمه‌آبان امسال با نشانی و مشخصات رونمایی و اعلام عمومی می‌شود .

    محمود محمودزاده سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان جزئیات آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان کشور را که از نیمه آبان امسال آغاز می‌شود و به مرور به تمامی استان‌های کشور تسری یافته و تا پایان امسال به پایان می‌رسد، تشریح کرد .

    محمودزاده با اعلام اینکه طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان به صورت پایلوت شروع شد و به اتمام رسید ، گفت : مدتی پیش استان کرمان به عنوان پایلوت شروع و سامانه نیز تست شد که خوشبختانه مشکل خاصی در این خصوص وجود نداشت .

    سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه ثبت‌نام ۱۰ استان دیگر کشور از جمله استان‌های قم ، سیستان و بلوچستان ، همدان ، اردبیل و زنجان نیز در نیمه آبان امسال انجام می‌شود ، افزود : ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان کشور از نیمه آبان امسال آغاز و استان به استان انجام می‌شود . سعی بر این است که تا پایان سالجاری ، ثبت‌نام تمامی استان‌های مشارکت‌کننده در طرح اقدام ملی مسکن به پایان برسد . پس از ثبت‌نام ۱۰ استان طرح اقدام ملی مسکن ، ثبت‌نام دیگر استان‌های این طرح ، آغاز خواهد شد .

    وی در خصوص شرایط ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن نیز نکاتی را ارایه کرد و توضیح داد : شرایطی که در قانون ساماندهی اعلام شده جزو شروط اصلی برای افرادی است که متقاضی طرح اقدام ملی مسکن هستند . سه شرط اصلی ثبت‌نام در این طرح و بهره‌مندی از آن این است که متقاضیان متاهل باشند ، سابقه استفاده از امکانات دولتی برای خرید مسکن را نداشته باشند و همچنین سابقه سکونت در شهری که تقاضای مسکن را دارند ، داشته باشند که اینها جزو شروط اصلی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن است .

    سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد : اولویت‌بندی بر اساس میزان تقاضا و شرایطی که وجود دارد انجام می‌شود و تلاش بر این است تا با اولویت ، واحدهای موجود به متقاضیان واجد شرایط تخصیص یابد .

    محمودزاده همچنین از طراحی سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت : سامانه ملی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن نیمه‌آبان امسال با نشانی و مشخصات رونمایی و اعلام عمومی می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به ضرورت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از پروژه‌های بازآفرینی بخش مرکزی شهر بازدید کرد .

    |

    معاونت مسکن و ساختمان به منظور تسهیلگری برای موجران و مستاجران و بازار اجاره ، سامانه ثبت املاک و مستغلات را راه‌اندازی کرد . در این سامانه امکان ثبت رایگان قرارداد اجاره بین موجر و مستاجر فراهم شده است . سامانه املاک و مستعلات به منظور اجرای ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن مبنی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تسهیل‌گری‌ مجموعه وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن اعلام کرد : ...

    |

    این تسهیلات در صورت بهره‌گیری از محصولات ساختمانیِ شرکت‌های دانش بنیان ، تا ۷۵۰میلیون تومان افزایش خواهد یافت . برای دریافت وام خودمالک نیاز است که متقاضی به سامانه http://saman.mrud.ir مراجعه و گزینه درخواست تسهیلات ساخت را انتخاب کند .

    |

    نظرات کاربران