در حال بارگذاری ...
  • امضای تفاهمنامه ارتقا همکاری بانک‌ مسکن و سازمان نظام‌مهندسی مازندران

    بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی جزو صنوف همکار و از یک خانواده بوده که در بخش مسکن فعالیت می‌کنند و ارتقا و توسعه همکاری‌ها و تعاملات بانک و سازمان با تکیه بر توانمندی‌های دو سازمان در راستای رونق بخش مسکن استان ضروری است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران با هدف ارتقا سطح همکاری و تعامل با سازمان و اعضای نظام مهندسی استان ، تفاهم‌نامه‌ای با این سازمان منعقد کرد .

    این تفاهم‌نامه به منظور ارتقای همکاری فی‌مابین به منظور ارایه خدمات بانکی و مالی از طرف بانک به اعضا و واحدهای تابعه سازمان و تمرکز عملیات مالی سازمان نظام مهندسی نزد شعب بانک مسکن استان منعقد شد .

    بر اساس این تفاهمنامه ، بانک مسکن به ارایه انواع خدمات بانکی به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی و انجام امور بانکی و اعتباری این سازمان خواهد پرداخت .

    در این جلسه راهکارهای لازم برای همکاری بیشتر بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان مورد بررسی قرار گرفت و پس از امضای رسمی تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک ، تقوی مدیرشعب استان ضمن ارایه توضیحات از آمادگی این بانک برای ارایه خدمات بانکی به جامعه مهندسان استان خبر داد و خاطرنشان کرد : بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی جزو صنوف همکار و از یک خانواده بوده که در بخش مسکن فعالیت می‌کنند و ارتقا و توسعه همکاری‌ها و تعاملات بانک و سازمان با تکیه بر توانمندی‌های دو سازمان در راستای رونق بخش مسکن استان ضروری است .

    حقیقی رییس سازمان نظام مهندسی استان ضمن اشاره به توانمندی‌های طرفین ، بر ارایه خدمات متقابل و بهره‌مندی طرفین از توسعه مراودات ابراز امیدواری کرد و افزود : امیدواریم با ارتقای همکاری‌ها و تعاملات بر رونق بخش مسکن استان بیافزاییم و علاوه بر انتقال بخشی از منابع و حساب‌های سازمان به بانک مسکن ، اعضا و کارکنان سازمان را ترغیب کرده تا فعالیت‌ها و منابع مالی خودرا نزد بانک‌مسکن متمرکز کنند . این تفاهم‌نامه به مدت یک سال شمسی دارای اعتبار است و به امضای مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران و حقیقی رییس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران رسید .




    مطالب مرتبط

    این تسهیلات در سال‌های گذشته سالانه به ۲۰۰ هزار واحد اختصاص می‌یافت که این رقم در تعداد واحدهای مسکونی نیز به سالانه ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته‌ است .

    |

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه برنامه‌ریزی مسکن به منظور هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه ساخت و ساز استان سمنان برگزار شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن گفت : قرارداد تامین مالی ساخت ۳۳۱ هزار و ۶۶۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی امضا شد .

    |

    نظرات کاربران