در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۴۴۰۰ واحد مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی تا پایان سال

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت : ۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر استان نیمه تمام باقی مانده است که ۴۴۰۰ واحد تا پایان اسفند و یک هزار واحد نیز تا پایان نیمه اول سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید .

    ابوالقاسم سلطانی در جلسه شورای مسکن استان اعلام کرد : ۹۶ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی احداث شده است . 

    وی افزود : قرار بود شرکت عمران شهر جدید سهند احداث تصفیه خانه فاضلاب مرحله ۴ شهر جدید سهند را که از مصوبات جلسات قبلی است تا سیزدهم مرداد ۹۸ با تأمین سهم آورده اولیه خود (نقدی یا غیرنقدی) انجام دهد و شرکت آب و فاضلاب نیز برای ادامه عملیات اجرایی و تامین اعتبارات مربوطه تمهیدات لازم را اتخاذ کند ، اما طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان مراحل تملک زمین تصفیه خانه انجام شده ولی به علت تخصیص نیافتن اعتبارات از سوی شرکت عمران شهر جدید سهند امکان آغاز فعالیت‌های اجرایی مقدور نشده است .

    سلطانی در مورد احداث سه باب مدرسه در شهر جدید سهند که از اعتبارات بودجه سال ۹۸ در نظر گرفته شده بود هم گفت : یک مدرسه با ۷۵ درصد پیشرفت و ۲ مدرسه دیگر نیز با ۲۵ درصد پیشرفت در حال اجرا هستند .

    در این جلسه مقرر شد طرح های بالای ۸۰ درصد تا پایان آذرماه و طرح های بالای ۶۰ درصد تا پایان اسفند ماه به اتمام برسد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

           

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    نظرات کاربران