در حال بارگذاری ...
  • تصویب ۱۱ پرونده توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اردبیل

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تصویب یازده پرونده مربوط به توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در شورای برنامه ریزی استان خبر داد .

    محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل که با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد گفت : یازده پرونده مربوط به کارگروه زیر بنایی توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست (پرورش مرغ گوشتی ، احداث محوطه گردشگری ، احداث گلخانه و کشت باغ و پرونده های شهرداری هیر در شهرستان اردبیل - احداث خدمات بین راهی ، پرورش عقرب و بسته بندی میوه خشک در شهرستان مشگین شهر-پرورش شتر مرغ در شهرستان پارس آباد - احداث کارخانه آرد گندم در شهرستان گرمی - پرورش گوسفند ، تولید دسته ابزار چوبی در شهرستان نمین) پس از بررسی و تصویب در کارگروه زیر بنایی به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسیده است .

    داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه گفت : به دنبال پیگیری‌های انجام شده در ۲ سال اخیر بودجه برخی از ادارات و سازمان‌ها چندین برابر شده به طوری که در حوزه راه هیچ پروژه دوبانده‌ای وجود ندارد که ردیف اعتباری نداشته باشد و اینجا جا دارد تقدیر و تشکر نمایم از مدیرکل راه و شهرسازی استان که واقعا در جذب اعتبار و تخصیص پروژه ها وقت گذاشته و تلاش زیادی در این راستا نمودند .

    وی افزود : از محل سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ، اعتباری برای پروژه های هشجین به سرچم و پارس‌آباد به سربند تامین شده چرا که این پروژه‌ها از ردیف اعتباری خاص برخوردار نبوده اند .




    مطالب مرتبط

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    ضابطه ارزیابی و بهسازی ایمنی در برابر آتش برای ساختمان‌های موجود ، توسط مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی تدوین شده که با شماره ضابطه ۹۲۲ از سایت انتشارات این مرکز قابل تهیه است . ابلاغ این ضابطه نیز به عنوان مبحث جدید مقررات ملی ساختمان مراحل نهایی در وزارت راه و شهرسازی را ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    همچنین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه مکلف شدند تا منابع لازم برای «صندوق ملی مسکن» که مسئولیت تامین منابع مالی خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و نیز تامین منابع برای کمک به ساخت مسکن اقشار نیازمند را به عهده دارد ، فراهم کنند .

    |

    نظرات کاربران