در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی به خریداران عرصه مسکن مهر پردیس

    برخورد قاطع با دلالان واحدهای مسکونی در این شهر جدید همچنان با قدرت تداوم خواهد یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سیدمهدی هدایت با اشاره به فروش ۳۵۰ میلیارد تومانی عرصه در شهر جدید پردیس گفت : خریداران عرصه مسکن مهر پردیس که جزو مشتریان خوش حساب باشند ، می‌توانند پس از خرید عرصه از تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی از محل اوراق استفاده نمایند .

    سیدمهدی هدایت ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از واگذاری عرصه مسکن مهر به ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهر جدید خبر داد و گفت : تاکنون ۳۵۰ میلیاردتومان عرصه به فروش رسیده است و مردم نیز با توجه به شرایط خوب در نظرگرفته شده برای فروش عرصه ، استقبال خوبی از این واگذاری داشته‌اند .

    وی همچنین افزود : تمامی خریداران عرصه مسکن مهر شهر جدید پردیس که جزو مشتریان خوش‌حساب باشند ، می‌توانند پس از خرید عرصه از تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی از محل اوراق استفاده نمایند .

    هدایت نوع این تسهیلات را جعاله و سود آن را ۱۸درصد عنوان کرد و گفت : این وام فرصتی برای خریداران عرصه مسکن مهر خواهد بود .

    هشت نفر از دلالان مسکن در پردیس دستگیر شده‌اند/ برخورد محکم ادامه می‌یابد

    وی با اشاره به دستگیری هشت تن از دلالان مسکن مهر پردیس در هفته‌های اخیر گفت : برخورد قاطع با دلالان واحدهای مسکونی در این شهر جدید همچنان با قدرت تداوم خواهد یافت .




    مطالب مرتبط

           

    |

    در حال حاضر ۸۰ پروژه هوشمندسازی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در شهرهای جدید آغاز شده که تا کنون نیمی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند ، ادامه این مسیر با قدرت بیشتر و به پایان رساندن آن‌ها یکی از اولویت‌های ما در سال جاری خواهد بود .

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    نظرات کاربران