در حال بارگذاری ...

افزایش سهمیه استان خراسان شمالی در ساخت مسکن محرومان

تا پایان سال ۹۸ طبق دستور وزیر راه و شهرسازی باید کل مساکن مهر بر استان ها به سرانجام برسد و در همین راستا استان خراسان شمالی نیز به تعهد خود پایبند است و تا پایان سال ۹۸ کلیه مساکن مهر استان به پایان می‌رسد و جشن اختتامیه را در استان خواهیم گرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افزایش سهمیه استان در ساخت مسکن محرومان به ۳۲۰۰ واحد خبر داد .

علیرضا مصطفی زاده اظهار داشت : در نشستی که با معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی داشتیم ، سهم خراسان شمالی در ساخت مسکن محرومان از ۴۵۰ واحد به ۳۲۰۰ واحد ارتقا پیدا کرد . ساخت ۳۲۰۰ واحد با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اجرا می شود و این سهم قبلاً ۴۵۰ واحد بوده است که به ۳۲۰۰ واحد افزایش یافت که از این مقدار ۳۰۰۰ واحد در بجنورد، ۱۰۰ واحد در شیروان و ۱۰۰ واحد در اسفراین ساخته خواهد شد .

جواد عمادیانفر ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز افزود : ۳۴۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی در ۵ شهر بجنورد ، اسفراین ، فاروج ، گرمه و جاجرم به صورت مشارکتی اجرا می شود .

وی به مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود : تا پایان سال ۹۸ طبق دستور وزیر راه و شهرسازی باید کل مساکن مهر بر استان ها به سرانجام برسد و در همین راستا استان خراسان شمالی نیز به تعهد خود پایبند است و تا پایان سال ۹۸ کلیه مساکن مهر استان به پایان می‌رسد و جشن اختتامیه را در استان خواهیم گرفت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ارزیابی عملکرد شهرداری های استان در بحث بازآفرینی شهری با حضور ...

|

با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

|

با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

|

تامین زمین برای ۱۷ هزار و ۶۱۹ واحد به وسعت ۲۰۶ هکتار انجام شده و شاهد کمبود ۱۳۰ هکتاری زمین جهت احداث حدود ۱۱ هزار واحد دیگر هستیم ؛ البته براساس توافق صورت گرفته با سایر دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی ، کمیته امداد ، سپاه ، منابع طبیعی و آبخیزداری و ... ، ۱۹۸ هکتار زمین برای طرح ...

|

این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه ، شیروان ۲ مدرسه ، اسفراین ۲ مدرسه ، فاروج ، جاجرم ، گرمه ، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و ...

|

نظرات کاربران