در حال بارگذاری ...
  • انتصاب معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد اسلامی با صدور حکمی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی را منصوب کرد .

    محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی "محمود محمودزاده" را به عنوان معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه منصوب کرد .

    ایجاد هماهنگی بین معاونان و بخش‌های مرتبط با مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، بازنگری در سیاست‌های توسعه مسکن ، ترویج و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین با تجدید ساختار در صنعت ساختمان کشور و برنامه‌ریزی و ساماندهی خدمات تسکل‌های حرفه‌ای مرتبط با هدف افزایش اعتماد عمومی در جامعه تخصصی ، شفافیت عملکرد ، قانون‌مندی و پاسخگویی از جمله وظایفی است که در این حکم برای محمودزاده برشمرده شده است .

    همچنین ، برنامه‌ریزی صدور خدمات فنی ، مهندسی و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی در حوزه صنعت ساختمان ، کمک به ارتقاء دانش فنی و ورود تکنولوژی‌های جدید ساختمانی از طریق همکاری با نهادهای علمی و اجرایی داخلی و خارج از کشور ، اصلاح ، تدوین و بازنگری در مقررات ملی ساختمان و نظام‌های اداری با بهره‌مندی از مشارکت خبرگان علمی و مهندسی کشور به منظور ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات فنی بهینه و راهبری طرح‌های تولید و عرضه مسکن از دیگر وظایفی است که در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به معاون جدید مسکن و ساختمان این وزارتخانه به آن اشاره شده است .




    مطالب مرتبط

    از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا در سامانه خودنویس ثبت می‌شوند . دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس هم توسط مشاوران املاک و هم خود مردم به عنوان متعاملین به صورت رایگان امکان پذیر است .

    |

    مداخله دولت در بخش بازآفرینی شهری باید به حداقل برسد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد ، نهادهای غیر دولتی ، بخش خصوصی و خیرین در این خصوص استفاده شود .

    |

    ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی علاوه بر سرعت اجرای پروژه‌ها ، نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم بر اساس مختصات فرهنگی منطقه دارد . برای همه اراضی طرح تفکیکی تهیه شده و طرح‌های آماده‌سازی هم در اغلب شهرها به نتیجه رسیده است .

    |

    موضوع مکان یابی شهرک‌های مسکونی با جدیت در تمامی استان‌ها به‌ویژه مناطقی که میزان تقاضا بالاست پیگیری می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه برنامه‌ریزی مسکن به منظور هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه ساخت و ساز استان سمنان برگزار شد .

    |

    نظرات کاربران