در حال بارگذاری ...

انتصاب معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد اسلامی با صدور حکمی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی را منصوب کرد .

محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی "محمود محمودزاده" را به عنوان معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه منصوب کرد .

ایجاد هماهنگی بین معاونان و بخش‌های مرتبط با مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، بازنگری در سیاست‌های توسعه مسکن ، ترویج و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین با تجدید ساختار در صنعت ساختمان کشور و برنامه‌ریزی و ساماندهی خدمات تسکل‌های حرفه‌ای مرتبط با هدف افزایش اعتماد عمومی در جامعه تخصصی ، شفافیت عملکرد ، قانون‌مندی و پاسخگویی از جمله وظایفی است که در این حکم برای محمودزاده برشمرده شده است .

همچنین ، برنامه‌ریزی صدور خدمات فنی ، مهندسی و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی در حوزه صنعت ساختمان ، کمک به ارتقاء دانش فنی و ورود تکنولوژی‌های جدید ساختمانی از طریق همکاری با نهادهای علمی و اجرایی داخلی و خارج از کشور ، اصلاح ، تدوین و بازنگری در مقررات ملی ساختمان و نظام‌های اداری با بهره‌مندی از مشارکت خبرگان علمی و مهندسی کشور به منظور ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات فنی بهینه و راهبری طرح‌های تولید و عرضه مسکن از دیگر وظایفی است که در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به معاون جدید مسکن و ساختمان این وزارتخانه به آن اشاره شده است .




مطالب مرتبط

پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ...

|

این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

|

در سال گذشته روزانه ۰.۵ درصد به آمار متقاضیان جمعیت جوانی جمعیت در خوزستان افزوده می‌شد . تاکنون بیش از ۴۷ هزار و ۲۵۰ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند .

|

در حوزه احداث مسکن بعد از انقلاب اسلامی طرح‌هایی مانند اجاره به شرط تملیک و مسکن مهر اجرا شد که استان خوزستان در حوزه مسکن مهر جزو پربارترین استان‌های کشور بود و تاکنون ۶۲ هزار واحد از آن‌ها تکمیل شده است پس از آن نیز طرح‌هایی مانند قانون جهش تولید مسکن و مسکن ملی و نهضت ملی ...

|

نظرات کاربران