در حال بارگذاری ...
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران

    سیدالحسینی ، دکترای تخصصی شهرسازی ، عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشیار گروه شهرسازی ، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی عضو جدید هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران را معرفی کرد .

    با حکم محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، سیدمسلم سیدالحسینی به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره این شرکت منصوب شد .

    سیدالحسینی ، دکترای تخصصی شهرسازی ، عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشیار گروه شهرسازی ، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است .

    وی در سال‌های ۹۲ تا ۹۵ شهردار زاهدان و طی ۸۸ تا ۹۲ قائم‌مقام نهاد برنامه‌ریزی و توسعه عمران شهر مشهد بوده است .




    مطالب مرتبط

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    سامانه خودنویس در وزارت راه و شهرسازی سامانه‌ای است که مدت ها شروع به کار کرده است و سامانه قراردادهای اجاره است که به صورت رایگان موجر و مستاجر می‌توانند قراردادهایی را بین هم تنظیم و شاهدان امضا کنند و اینکار بدون پرداخت هزینه است و این قراردادها در شوراهای حل اختلاف دارای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت بیستمین سالگرد زلزله بم در رویداد تقدیر از اقدامات بازآفرینی شهری در شهرستان بم ،‌ ...

    |

    تفاهم‌نامه نوسازی مردمی مسکن در محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرهای قائم‌شهر به تعداد ۳۲۴۰ واحد ، ساری ۴۶۰۱ واحد ، آمل ۳۵۰۷ واحد ، بهشهر ۲۰۰۱ واحد ، بابلسر ۱۵۹۰ واحد ، نکا ۷۱۳ واحد، فریدون‌کنار ۳۱۱ واحد مبادله شد . سهمیه استان مازندران برای نوسازی بافت فرسوده در ...

    |

    بسته تشویقی شهرسازی برای نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده در ۵۲۹ شهر اجرا شده است که اجرای این طرح ۸۲ درصد سطح بافت‌های ناکارآمد و یک چهارم مساحت کشور را پوشش می‌دهد . همچنین ۲۴۴ شهر بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند و این بسته‌ها در این شهرها در حال اجراست .

    |

    نظرات کاربران