در حال بارگذاری ...
  • گزارش تصویری بازدید معاون عمران و بهسازی شهری شرکت بازآفرینی از بافت پیرامون حرم مطهر رضوی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سید مجتبی علوی مقدم معاون عمران و بهسازی شهری شرکت بازآفرینی شهری ایران و رییس هیأت مدیره شرکت عمران و مسکن سازان ثامن از پروژه های در حال اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی ، خانه تاریخی داروغه و روند مرمت و احیای خانه تاریخی امیری در منطقه ثامن مشهد مقدس بازدید کرد .

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    تدوین ضوابط طراحی نما و منظر شهری نیز در حال تدوین است که با تدوین این ضوابط شرایطی ایجاد خواهد شد تا علاوه بر نوسازی واحدهای بافت فرسوده ، هم هویت شهرها در موضوع معماری ارتقا یابد و هم سیاست‌های کلی نظام مبنی بر اعتلای معماری ایرانی- اسلامی در کشور محقق شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، پیگیری تحقق مصوبات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در دولت سیزدهم را از جمله ...

    |

    محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

    |

    سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی شرکت بازآفرینی شهری در تمامی حوزه‌های تحت‌مسئولیت در ترویج و جلب مشارکت مردم بوده و اساس کار خود را در دولت سیزدهم در اجرای رهنمودهای عملیاتی مقام معظم رهبری بر این موضوع قرار دادیم که شعار سال نیز تاییدی بر سیاست‌های شرکت است .

    |

    تقارن ماه مبارک رمضان بهار قرآن ، ماه بندگی با بهار طبیعت و عید نوروز را تبریک عرض می‌نمایم . آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین سالی سرشار از خیر و برکت توام با سلامتی برای همه هموطنان ...

    |

    نظرات کاربران