در حال بارگذاری ...
  • توصیه های مدیرکل راه و شهرسازی تهران در رابطه با ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن

    شایسته است تا هموطنان با اطلاع از شرایط موجود نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و با اینکار فرصت آزمون و خطا را به کمترین حد خود برسانند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران توصیه هایی را به منظور ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد و گفت : همشهریان واجد شرایط در طرح ملی تولید مسکن ، با استفاده از گوشی‌های موبایل یا کامپیوترهای خانگی مبادرت به ثبت‌نام کنند .

    رضا نگهبان با تاکید بر اینکه همشهریان تهرانی برای ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن با استفاده از گوشی و کامپیوترهای خانگی می‌توانند در موعد مقرر نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند ، گفت : تجربه استان‌های دیگر نشان داده که هموطنانی که برای دستیابی به اینترنت پر سرعت سراغ کافی‌نت‌ها رفته‌اند با هجوم مردم مواجه شدند و پس از چند ثبت نام در کافی‌نت‌ها فرصت را از دست داده‌اند .

    وی تصریح کرد : شایسته است تا هموطنان با اطلاع از شرایط موجود نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و با اینکار فرصت آزمون و خطا را به کمترین حد خود برسانند .

    مدیرکل راه و شهرسازی ، همچنین از شهروندان استان تهران خواست اگر واجد شرایط هستند و قصد ثبت نام دارند ، در چند روز آتی مطابق با دستورالعمل طرح اقدام ملی مسکن که توسط وزارت راه و شهرسازی منتشر شده و اطلاعیه‌های جاری و با آگاهی و اطلاع کامل وارد سامانه ثبت‌نام شوند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

     




    مطالب مرتبط

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران