در حال بارگذاری ...
  • اتمام ثبت نام آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان ساختمان در استان فارس

    آزمون طراحی رشته معماری به صورت جدا گانه در سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون یاد شده متعاقبا به اطلاع کلیه متقاضیان خواهد رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره نظام مهندسی ، مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی فارس از اتمام ثبت نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان ساختمان که اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود خبر داد .

    بهزاد شاکرنیا گفت : دومین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا) ، عمران (محاسبات ، نظارت و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت) ، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) ، شهرسازی ، نقشه‌برداری و ترافیک ، همچنین آزمون‌های ورود به حرفه کاردانی در رشته‌های معماری ، عمران ، شهرسازی ، نقشه‌برداری ، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۵و۱۶ اسفند ماه برگزار می‌شود .

    گفتنی است ، ۹

    شایان ذکر است که ثبت نام این دوره از آزمون ها از روز شنبه ۹۸/۱۰/۷ آغاز و  روز جمعه ۹۸/۱۰/۱۳ به پایان رسید .
     




    مطالب مرتبط

    با تلاش‌های بعمل آمده بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ پروانه اشتغال بکار جدید صادر شده و میزان ارتقا، تمدید و صلاحیت جدید پروانه اشتغال بکار در این مدت، افزون بر ۶ هزار و ۴۰۰ مورد بوده است .

    |

    رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

    |

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    |

    دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش کرده است تا در بازنگری و تدوین مقررات ملی ساختمان ، موضوعات مهمی از جمله حفظ سرمایه‌های ملی، رشد و توسعه فناوری ، روزآمدی مصالح و تجهیزات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای ایمنی را مورد توجه قرار دهد .

    |

    همکاری دو کشور ایران و ژاپن در خصوص بهسازی لرزه‌ای بیمارستان‌ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه‌های بیمارستانی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    نظرات کاربران