در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۱۵ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تا پایان سال جاری

    از مجموع ۱۰ هزار واحد آماده‌شده این طرح ، حدود چهار هزار واحد در فاز ۱۱ و مابقی نیز در فازهای هشت ، پنج و ۹ است که در حال تحویل این واحدها به مالکان هستیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به این‌که تا پایان سال جاری ۱۵ هزار واحد مسکن مهر را در این شهر جدید تکمیل می‌کنیم .

    مهدی هدایت با اشاره به این‌که در حال پیگیری تعهداتمان در بخش مسکن مهر هستیم ، گفت : ۱۰ هزار واحد مسکونی این طرح تکمیل‌شده و بدون افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است . پیش‌بینی ما این است که بتوانیم ۱۵ هزار واحد مسکن مهر را تا آخر سال تکمیل کنیم ؛ تعهد ما برای سال جاری ، رساندن واحدهای افتتاح‌‌شده به ۶۰ هزار عدد است و پبیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم .

    وی افزود : در حال پیگیری یک وام هزار میلیارد تومانی از محل تبصره هشت قانون بودجه هستیم و اگر بانک مسکن در پرداخت این وام تسریع کند تمام مشکلات پردیس حل می‌شود و می‌توانیم تا شهریورماه سال آینده مانده واحدهای این طرح که در حدود ۲۲ هزار واحد است را نیز تکمیل کنیم .

    وی پروژه های عارضه دار مسکن مهر پردیس را ۲۲ هزار واحد اعلام و عنوان کرد : با توجه به اینکه این پروژه ها تعیین تکلیف شده اند و تلاش می کنیم که این واحدها را که اغلب از میزان پیشرفت کمتری نسبت به سایر پروژه ها برخوردارند تا پایان سال تکمیل کنیم .

    وی خاطرنشان کرد : از مجموع ۱۰ هزار واحد آماده‌شده این طرح ، حدود چهار هزار واحد در فاز ۱۱ و مابقی نیز در فازهای هشت ، پنج و ۹ است که در حال تحویل این واحدها به مالکان هستیم . هم‌‌اکنون در حال اخذ مجوزهای لازم برای تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب پردیس از سازمان محیط‌زیست هستیم که این کار نیز در مراحل نهایی قرار دارد .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

           

    |

    در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر از سال ۹۰ آغاز شد که حدود ۳۰ هزار واحد آن برای تکمیل و اجرا به دولت سیزدهم محول شد .

    |

    در خصوص مسکن مهر با تمیهداتی که در نظر گرفته‌ایم تلاش خواهیم کرد تا تمامی موارد به شکل اینترنتی برای متقاضیان پیگیری و اطلاع‌رسانی شود .

    |

    نظرات کاربران