در حال بارگذاری ...
  • وجود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در استان خوزستان

    امسال ، حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل معابر و زیر ساخت‌های این مسکن اختصاص یافت و اقدامات خوبی نیز برای تکمیل معابر آغاز شده و در حال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از وجود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در استان خبر داد .

    محمد حسین پناهی فر گفت : از ابتدای امسال تاکنون ، با حمایت استاندار خوزستان ۷ جلسه شورای مسکن برگزار و مسائل مهمی در این زمینه مطرح و بسیاری از مشکلات مسکن مهر رفع شد . از آغاز طرح احداث مسکن مهر در استان ، احداث ۷۷ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر مدنظر بود که تاکنون ۵۷ هزار واحد از آن‌ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است .

    پناهی فر تعداد واحد‌های نیمه تمام را ۲۰ هزار واحد عنوان کرد و اظهار داشت : سیاست و اولویت وزارت راه و شهرسازی تکمیل مسکن‌های مهر نیمه تمام است .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در خصوص تامین اعتبارات به منظور تکمیل و تحویل مسکن مهر بیان کرد : امسال ، حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل معابر و زیر ساخت‌های این مسکن اختصاص یافت و اقدامات خوبی نیز برای تکمیل معابر آغاز شده و در حال انجام است .




    مطالب مرتبط

    با وجود اقدامات خوبی که در مسکن مهر استان صورت گرفت ، میزان واحدهای باقیمانده در این طرح همچنان زیاد است به گونه‌ای که از دستور کار طرح نهضت ملی مسکن در چند استان ، بالاتر است .

    |

    تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .

    |

    این امکان تا پایان سال ۱۴۰۲ برای متقاضیان برقرار بوده و پس از آن مهلت قانونی این اقدام برای متقاضیان وجود نخواهد داشت . این ظرفیت قانونی (بند م تبصره ۱۱ قانون بودجه) امکان ساخت و ساز در بافت های فرسوده را برای متقاضیان و انبوه سازان افزایش داده است .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکید دارد که تکمیل این واحدها در استان تا پایان دولت به اتمام برسد و وضعیت همه این واحدهای مسکن مهر خوزستان تعیین تکلیف شود زیرا این طرح یک سرمایه ملی است و باید به سرانجام برسد .

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    نظرات کاربران