در حال بارگذاری ...
  • جانمایی زمین برای ساخت ۱۰۷۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در پردیس

    قطعه زمینی موسوم به ۹۷ هکتاری در فاز ۹ و در نزدیکی اتوبان تهران-پردیس داریم که قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال آماده‌سازی آن است و واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی برای سه هزار متقاضی ثبت‌نام شده این طرح در این قطعه ساخته خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مجری طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پردیس از جانمایی زمین ساخت ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی این طرح ملی در پردیس خبر داد .

    هدایت از آماده‌سازی سه سایت‌پلان برای این طرح ملی در فازهای ، یک ، چهار ، پنج ، ۹ و یازده شهر جدید پردیس خبر داد و گفت : قبل از آغاز طرح اقدام ملی مسکن ، ظرفیت جانمایی ما در پردیس هزار و ۲۰۰ واحد بود اما با شروع این طرح از طریق رفع معارض برخی از اراضی و اخذ الحاقیه جدید از کمیسیون ماده پنج ، ظرفیتمان به ۱۲ هزار و ۸۰۰ واحد افزایش یافت .

    وی با اشاره به این‌که در حدود ۹ هزار واحد از این تعداد ، مربوط به تفاهم‌نامه‌هایی است که با سازمان‌های مختلف انجام داده‌ایم، به توضیح جزییات این قطعات پرداخت و افزود : در فاز چهار شمالی ، قطعه زمینی برای ساخت هزار و ۴۳۴ واحد را به تعاونی نیروهای مسلح واگذار کرده‌ایم و زمین دیگری در فاز یک در قالب طرح اقدام به سازمان بازرسی واگذار شده است .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد : قطعه‌زمینی نیز در فاز پنج داشتیم که پس از رفع معارض به زمین‌های طرح اقدام در پردیس الحاق شد. این زمین نیز استعداد ساخت حدود هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را دارد . قطعه زمینی موسوم به ۹۷ هکتاری در فاز ۹ و در نزدیکی اتوبان تهران-پردیس داریم که قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال آماده‌سازی آن است و واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی برای سه هزار متقاضی ثبت‌نام شده این طرح در این قطعه ساخته خواهد شد . در فاز ۱۱ نیز قطعه زمینی ۳۰ هکتاری داریم که الحاقیه جدید آن را از طریق کمیسیون ماده پنج اخذ کرده‌ایم ؛ این قطعه زمین نیز که استعداد ساخت سه هزار و ۶۸۶ واحد مسکونی را دارد برای ساخت مسکن کارمندان وزارت راه و شهرسازی ، قوه قضاییه و نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است .

    هدایت مجموع سهمیه پردیس از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را ۱۹ هزار واحد خواند و خاطرنشان کرد : برنامه ما در سال ۹۷ و ۹۸ جانمایی زمین برای ساخت ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی بود که محقق شده است و جانمایی زمین برای ساخت سایر واحدهای این طرح نیز در سال ۹۹ انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    تعداد ۴۱ جلسه کمیسیون ماده پنج در ۱۲ شهر استان با ۵۹۴ مصوبه در سال ۱۴۰۲ جهت بررسی تقاضاهای شهروندان که در کمیته فنی تشکیل شده بود ، برگزار گردید که تمامی تقاضاها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و در حال حاضر هیچ پرونده بررسی نشده ای در نوبت رسیدگی کمیسیون ماده پنج هیچ کدام از ...

    |

             

    |

             

    |

           

    |

    نظرات کاربران