در حال بارگذاری ...
  • انتقال ۸۱۱ خانه در پهنه خطر منبع آب اهواز با اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری

    برای ساکنان واقع در پهنه خطر منبع آب امکان صدور سند مالکیت وجود ندارد و تنها براساس طرح تفصیلی برای سایر منازل مسکونی این منطقه در صورت سکونت قبل از سال ۸۳ امکان صدور سند وجود دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : ۸۱۱ خانه در پهنه خطر منبع آب با اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران و اداره کل راه و شهرسازی استان به منطقه سپیدار منتقل خواهند شد .

    محمد حسین پناهی فر در خصوص جابه‌جایی منازل در معرض خطر و بافت های فرسوده اهواز اظهار داشت : برای حل مشکلات منبع آب و حصیرآباد برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدتی در نظر گرفته شده است. برای کوتاه مدت مطابق تصمیم گرفته شده ساکنان مناطق پرخطر در شهر جدید رامین اسکان داده خواهند شد .

    پناهی فر ادامه داد : کار اجرایی آن در ایام دهه فجر امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی خواهد شد که عملیات اجرایی آن ۲ سال زمان خواهد برد .

    معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت : برای ساکنان واقع در پهنه خطر منبع آب امکان صدور سند مالکیت وجود ندارد و تنها براساس طرح تفصیلی برای سایر منازل مسکونی این منطقه در صورت سکونت قبل از سال ۸۳ امکان صدور سند وجود دارد .




    مطالب مرتبط

    محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

    |

    با تاکید وزیر راه و شهرسازی میزان تسهیلات نوسازی مردمی در بافت‌های فرسوده از ۳۰ هزار واحد به ۴۰ هزار واحد افزایش یافت که باید قرارداد آن تا پایان سال با بانک عامل بسته شود .

    |

    استانداران و فرمانداران در جلسات تخصصی با شهرداران بستر اجرایی شدن بسته‌های تشویقی نوسازی در بافت‌های فرسوده را فراهم کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ارزیابی عملکرد شهرداری های استان در بحث بازآفرینی شهری با حضور ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت بیستمین سالگرد زلزله بم در رویداد تقدیر از اقدامات بازآفرینی شهری در شهرستان بم ،‌ ...

    |

    نظرات کاربران