در حال بارگذاری ...
  • تشریح آخرین اقدامات پالایش و اعلام نتایج مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن

    هنوز قطعیتی برای پذیرفته‌شدگان وجود ندارد و دو مرحله پالایش دیگر که اولی سکونت و دومی تطابق مدارک ارایه شده با مدارک واقعی است در جریان است و متقاضیان باید در این خصوص هوشیاری کامل داشته باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از ارسال پیامکی به پذیرفته‌شدگان غیرقطعی مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن طی روزهای آتی خبر داد و گفت : متقاضیانی که پیامک را در روزهای آتی دریافت می‌کنند باید با تشکیل پرونده ، فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند .

    پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در خصوص آخرین اقدامات پالایش و اعلام نتایج مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ، گفت : در این مرحله از ثبت‌نام که دوم دیماه به اتمام رسید ۲۳۳ هزار و ۸۲۲ نفر ثبت‌نام کردند که در حال حاضر مرحله اول پالایش متقاضیان با بررسی اطلاعات مربوط به سوابق مالکیت شخصی ، استفاده از یارانه و کمک‌های دولتی در حوزه زمین و مسکن و استفاده از تسهیلات بانکی خرید و یا ساخت مسکن به پایان رسیده است .

    مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن با تاکید بر اینکه پذیرش این مرحله از ثبت‌نام به عنوان پذیرش قطعی و نهایی محسوب نمی‌شود ، افزود : پذیرفته‌شدگان غیرقطعی این مرحله با پیامکی که دریافت می‌کنند باید به ادارات کل ، شرکت عمران شهرهای جدید و یا بنیاد مسکن ، بسته به محلی که ثبت‌نام کرده‌اند مراجعه کرده و با تشکیل پرونده ، فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند .

    اصلانی از پالایش دو مرحله دیگر پس از دریافت پیامک به متقاضیان خبر داد و گفت : بعد از دریافت پیامک ، متقاضیان پالایش شده در مرحله اول باید از نظر سکونت و همچنین تطابق مدارک ارایه شده با مدارک واقعی بررسی شوند و در صورت صحت موارد ارایه شده با واقعیت ، به عنوان پذیرفته شده قطعی شناخته شده و در غیر این صورت، جزو حذف شدگان از مرحله اول ثبت نام قلمداد خواهند شد .

    وی بر هوشیاری مردم در این خصوص تاکید کرد و با اعلام این مطلب که امکان خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی به هیچ عنوان امکانپذیر نیست ، افزود : هنوز قطعیتی برای پذیرفته‌شدگان وجود ندارد و دو مرحله پالایش دیگر که اولی سکونت و دومی تطابق مدارک ارایه شده با مدارک واقعی است در جریان است و متقاضیان باید در این خصوص هوشیاری کامل داشته باشند .

    اصلانی بار دیگر بر عدم خرید و فروش امتیاز مسکن طرح اقدام ملی تاکید کرد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    مشاوران املاک یکی از بازیگران اصلی در ساماندهی بازار مسکن هستند و در اجرای این قانون نیز نقش جدی خواهند داشت . مطابق تبصره ۲ ماده ۳ این قانون مشاوران املاک به سامانه سازمان ثبت دسترسی پیدا خواهند کرد و می‌توانند قراردادهای استاندارد را ثبت رسمی و نهایی کنند که این موضوع به ...

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    نظرات کاربران