در حال بارگذاری ...
  • معرفی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در اولین نمایشگاه صنعت ساخت و ساز

    یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه حضور انبوه سازان و سازندگان بوده است تا با معرفی پروژه‌های اقدام ملی، سازندگان و انبوه‌سازان بتوانند پروژه‌ها را شناسایی کنند و برای اجرای آن اقدام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از معرفی پروژه‌های در دست اقدام ملی مسکن برای انبوه‌سازان و سازندگان حرفه‌ای در اولین نمایشگاه صنعت ساخت و ساز که در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است ، خبر داد .

    حامد مانی‌فر در حاشیه اولین نمایشگاه صنعت ساخت‌و‌ساز در نمایشگاه بین‌المللی تهران ضمن اشاره به ویژگی حضور انبوه‌سازان و سازندگان در نمایشگاه برای معرفی پروژه‌های در دست اقدام وزارت راه و شهرسازی و شرکت آنها در انجام پروژه‌های معرفی شده ، اعلام کرد : در نمایشگاه مجموعه دست‌اندرکاران حوزه ساخت و ساز اعم از فعالان حوزه اقتصادی ، فعالان حوزه پشتیبانی و سرمایه گذاران حضور دارند و پروژه‌های در دست اقدام برای مشارکت انبوه‌سازان ، معرفی می‌شود .

    مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ، تصریح کرد : تلاش شده است تا در این نمایشگاه ارتباط موثری بین گروه‌های زیربط در حوزه ساخت و ساز فراهم شود . این امکان در نمایشگاه وجود دارد تا بتوان چالش‌هایی که امروز در بخش توسعه ساخت و ساز و حمایت‌های که در بخش‌های بیمه ، ارتباط با سرمایه‌گذاران و سازندگان وجود دارد را با گفتگو و اندیشیدن راهکار ، برطرف کرد .

    وی از حمایت وزارت راه و شهرسازی برای برگزاری این نمایشگاه خبر داد و افزود : معاونت مسکن و ساختمان از برگزاری نمایشگاه حمایت کرده است به جهت آنکه بتواند از ظرفیت‌های سازندگان و انبوه‌سازان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن بهره ببرد .

    مانی‌فر تاکید کرد : یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه حضور انبوه سازان و سازندگان بوده است تا با معرفی پروژه‌های اقدام ملی، سازندگان و انبوه‌سازان بتوانند پروژه‌ها را شناسایی کنند و برای اجرای آن اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

    |

    تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    نظرات کاربران