در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی در شهرستان دماوند

    ارزش زمینی که برای این سه پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران واگذار شده است ۱۵۰ میلیاردتومان است که به تفکیک برای استادیوم ورزشی ۱۰۵ میلیاردتومان، خانه جوان ۹ میلیاردتومان و ساماندهی شهرک صنوف مزاحم به میزان ۳۶ میلیارد تومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران جزئیات احداث سه پروژه در شهرستان دماوند را که زمین آنها در مساحتی بیش از ۱۷ هکتار به ارزش ۱۵۰ میلیاردتومان از سوی اداره کل راه و شهرسازی تهران به این طرح‌ها اختصاص یافته است را تشریح کرد .

    رضا نگهبان با اشاره به اینکه احداث ورزشگاه ۵۰۰۰ نفر در دماوند و احداث خانه جوان در همان شهرستان با حضور محسنی بندپی استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهرستان دماوند انجام شد ، گفت : پروژه‌های احداث استادیوم ورزشی ۵۰۰۰ نفری شهرستان دماوند مختص مردم شهرستان‌های پردیس ، دماوند و فیروزکوه در منطقه اصطلک دماوند در زمینی به مساحت ۷ هکتار و همچنین احداث خانه جوان در محوطه ورزشگاه ولیعصر (ع) در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی شد .

    نگهبان همچنین از کلنگ‌زنی احداث شهرک ساماندهی صنوف مزاحم به مساحت ۱۰ هکتار طی فردا ۱۶ بهمن ماه خبر داد . ارزش زمینی که برای این سه پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران واگذار شده است ۱۵۰ میلیاردتومان است که به تفکیک برای استادیوم ورزشی ۱۰۵ میلیاردتومان، خانه جوان ۹ میلیاردتومان و ساماندهی شهرک صنوف مزاحم به میزان ۳۶ میلیارد تومان است .

    نگهبان در بیان جزئیات پروژه خانه جوان ، اعلام کرد : پروژه ورزشی خانه جوان در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با ۴۰۰  متر زیربنا در سه طبقه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود. همچنین احداث این پروژه با هدف تقویت مهارت‌های اجتماعی ارتباطی و تمرین فعالیت‌های گروهی ، آموزش ، و مهارت‌های زندگی جوانان است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: مطالعات امکان سنجی مشاور پروژه استادیوم ورزشی با هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی انجام شده و شروع این پروژه طی یک ماه آتی خواهد بود.

    امکان تخصیص زمین بیشتر از سوی اداره کل راه و شهرسازی تهران میسر است

    به گفته وی ، پیش‌بینی می شود که ساخت پروژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری ورزشی دماوند ۴ میلیاردتومان هزینه داشته باشد . چنانچه طرحی که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارایه می‌دهد ، طرحی جامع و کامل باشد اداره کل راه و شهرسازی تهران این امکان را دارد که زمین بیشتری به این طرح اختصاص دهد .   

    گفتنی است ، محسنی بندپی استاندار تهران در مراسم کلنگ‌زنی‌های امروز در شهرستان دماوند ، اعلام کرد : از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و همچنین وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری زمین‌هایی که به توسعه گردشگری و توریسم در استان تهران کمک می کند تشکر می کنم . با اقدام وزارت راه و شهرسازی ، شرق استان تهران از حضور یک استادیوم بزرگ بهره‌مند می‌شود .

    میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی نیز این پروژه را پروژه محرک توسعه شهرستان دماوند نامید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برخورد با بنگاه‌های املاک غیرمجاز و بررسی تخلفات پر تکرار در بنگاه‌های مشاور ...

    |

    نظرات کاربران