در حال بارگذاری ...
  • تکمیل پروژه احداث دیواره ساحلی شهر سیل‌زده پلدختر تا پایان سال جاری

    دیواره ساحلی شهر پلدختر از سازه‌های بسیار پرقدرت است که در شهرهای در معرض خطر سیل اقدام به احداث آن می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : دیواره ساحلی شهر سیل‌زده پلدختر پروژه بسیار بزرگی است که توسط یک شرکت وابسته به بنیاد مسکن با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود .

    علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : تأمین اعتبار جهت ادامه پروژه دیواره ساحلی شهر پلدختر به جهت اهمیت موضوع پیگیری و مکاتبات لازم انجام می‌گیرد .

    وی بیان کرد : دیواره ساحلی شهر پلدختر از سازه‌های بسیار پرقدرت است که در شهرهای در معرض خطر سیل اقدام به احداث آن می‌شود .

    تابش اظهار کرد : دیواره‌های ساحلی روستاهای سیل زده چم مهر و بابازید در پلدختر مدام کنترل می‌شود و امید است تا پایان سال جاری امید است بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها نیز پیش برود .
     




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران