در حال بارگذاری ...
  • اختصاص بسته تشویقی به ساکنان بافت های فرسوده در استان فارس

    با اجرای طرح اقدام ملی کسانی که در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد ملک شخصی دارند و می‌خواهند مسکن خود را بازسازی کنند و در قالب طرح اقدام ملی ، بسته تشویقی در پروانه به آنها اختصاص می‌یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس از اعطای بسته تشویقی به افرادی که دارای مسکن فرسوده هستند خبر داد .

    محمد رسول‌پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۸۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در شهرستان لارستان با بیان اینکه طرح اقدام ملی ، سبد متنوعی از عرضه مسکن را طراحی کرده است گفت : پروژه‌های مشارکتی که تأمین کننده مسکن قشر عظیمی از جامعه ماست بخشی از این طرح خواهد بود . اغلب پروژه‌های طرح اقدام ملی یا بر اساس واگذاری زمین ۹۹ ساله یا بر اساس قیمت تمام شده فروش اقساطی است .

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس در مورد این طرح گفت : با اجرای طرح اقدام ملی کسانی که در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد ملک شخصی دارند و می‌خواهند مسکن خود را بازسازی کنند و در قالب طرح اقدام ملی ، بسته تشویقی در پروانه به آنها اختصاص می‌یابد .

    محمد رسول پروری همچنین گفت : عمده مسائل در اجرای طرح اقدام ملی ، روی فروش اقساطی زمین است . ساختمان و بنا دراین طرح با قیمت تمام شده با سازنده توافق می‌شود و با توجه به طول دوره ساخت که حدود دو سال است بخشی از هزینه اجرا از طریق تسهیلات تأمین می‌شود و بخشی هم آورده متقاضیان است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    پست بودن مناطق جنوب استان و همترازی با سطح دریا ، ریسک وقوع سیل در این مناطق را با هر بارندگی به‌ شدت افزایش داده است و تعریف کدهای ارتفاعی متناسب با این شرایط را برای ساخت و سازهای روستایی ضروری ساخته‌ است . سال گذشته اعتبارات مناسب را در جهت بهسازی و ایمن سازی ۷۰ هوتک در جنوب ...

    |

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند .

    |

    نظرات کاربران