در حال بارگذاری ...
  • آغاز اولین دوره آموزشی غیرحضوری تربیت مدرسان انرژی

    دوره تربیت مدرسین انرژی در کل به سه بخش تقسیم شده است که بخش اول آن به صورت ۲۴ ساعته ، غیر حضوری و مجازی است و با عنوان قوانین ، مقررات و آیین‌نامه‌های انرژی نام‌گذاری شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اولین دوره تربیت مدرسان انرژی با همکاری مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان با نظارت کلی دفتر مقررات ملی ساختمان ، در این هفته آغاز شد .

    دوره یاد شده سر آغاز دوره‌های آموزشی تربیت مدرسان انرژی قلمداد می‌شود و در آن حدود ۲۰۰ نفر از اعضای در سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها شرکت دارند . این افراد پس از قبولی در این دوره ، به عنوان مدرسان انرژی ، آموزش‌هایی را برای ممیزین انرژی در استان‌ها دایر خواهند کرد . ممیزین انرژی ، عملیات ممیزی انرژی و تکمیل شناسنامه انرژی ساختمان‌ها را بر عهده خواهند داشت .

    شرکت کنندگان در این دوره که به صورت مجازی برگزار می‌شود ، می‌توانند پس از ورود به سامانه مرکز تحقیقات راه و شهرسازی به نشانی lms.bhrc.ac.ir , وارد پنل آموزشی سامانه شوند .

    در این پنل آموزشی کاربران می توانند با ایمیل و رمز عبور که کد ملی ایشان است ، وارد صفحه شخصی خود شوند . در صفحه شخصی بخشی به نام "دوره‌های من" وجود دارد که این قسمت مربوط به دوره‌های آموزشی قوانین ، مقررات و آیین‌نامه‌های انرژی است .

    به گفته مدیر فنی شورای مرکزی ، دوره تربیت مدرسین انرژی در کل به سه بخش تقسیم شده است که بخش اول آن به صورت ۲۴ ساعته ، غیر حضوری و مجازی است و با عنوان قوانین ، مقررات و آیین‌نامه‌های انرژی نام‌گذاری شده است .

    آموزش‌گیرندگان با دانلود کردن فایل‌های قرار گرفته در این بخش و مطالعه آنها، در یک آزمون شرکت می کنند و سپس ، مرحله بعدی آموزش برای کاربران آغاز خواهد شد.  در پایان این دوره که همه فایل های موجود مورد مطالعه قرار گیرد ، آزمونی برگزار و  قبول شدگان ، به مرحله آموزشهای حضوری  وارد خواهند شد و در نهایت، در یک آزمون حضوری شرکت خواهند کرد.

    طاهری اصل ، زمان حاضر را که بسیاری از کارکنان به دلیل ضرورت های بهداشتی ، بیشتر در منزل حضور دارند، فرصت مناسبی برای مطالعه و شرکت در این دوره توصیف کرد . کاربران در صورت برخورد با هر گونه سوال یا ابهامی می توانند با ایمیل   lms@bhrc.ac.ir در تماس باشند یا با کارشناس مربوطه در کمیسیون انرژی شورای مرکزی تماس بگیرند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به‌ دنبال استقبال جامعه مهندسی از برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی صرفه‌جویی در مصرف انرژی (مبحث نوزدهم مقررات ملی ...

    |

    ساختمان‌ها به ویژه چند طبقه‌ها باید ادواری بررسی شوند و مالکان برای حفظ امنیت ساختمان‌های خود می‌توانند از ظرفیت این مهندسان استفاده کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

    |

    برخی از حفره‌ها و تونل‌های زیرسطحی در شهر تهران و سایر کلانشهرها قابل شناسایی است و برخی نیز قابل شناسایی نیستند . زیرا عامل به وجود آورنده برخی از آنها ناشی از گسیختگی لوله‌ها و فرسودگی تاسیسات شهری ، مسدود کردن مسیرهای جریان آب و عوامل متعدد است .

    |

    با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

    |

    نظرات کاربران