در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۵ استان

    تاکنون در استان اردبیل ۲۹۲۹ نفر ، در استان آذربایجان شرقی ۴۴۰۶ نفر ، در استان البرز ۲۵۳۰ نفر ، در استان آذربایجان غربی ۴۰۰۰ نفر و در استان اصفهان ۱۰۲۲۶ نفر ثبت نام کرده‌اند . در مجموع تا ساعت ۱۳ امروز ۱۷ اسفندماه ۲۵ هزار و ۵۹۱ نفر در پنج استان نامبرده ثبت نام کرده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در پنج استانِ آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، اصفهان و البرز آغاز شده است از مشارکت بیش از ۲۵ هزار نفر در دو ساعت اولیه ثبت نام در این طرح خبر داد .

    با آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در پنج استانِ آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، اصفهان و البرز که تا از امروز ۱۷ اسفند ساعت ۱۰ آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ فردا ۱۸ اسفند ماه به طول می انجامد ، دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ، گزارشی اولیه از نتایج ثبت نام تا ساعت ۱۳ امروز ۱۷ اسفند را اعلام کرد .

    بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن تاکنون در استان اردبیل ۲۹۲۹ نفر ، در استان آذربایجان شرقی ۴۴۰۶ نفر ، در استان البرز ۲۵۳۰ نفر ، در استان آذربایجان غربی ۴۰۰۰ نفر و در استان اصفهان ۱۰۲۲۶ نفر ثبت نام کرده‌اند . در مجموع تا ساعت ۱۳ امروز ۱۷ اسفندماه ۲۵ هزار و ۵۹۱ نفر در پنج استان نامبرده ثبت نام کرده‌اند .

    گفتنی است که ثبت نام تا فردا ساعت ۲۴ از طریق سایت tem.mrud.ir ادامه دارد و مقرر است تا نتایج حاصل از این ثبت نام با اعلام قبلی و در قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی و خبرنگاران انجام شود .

    شایان ذکر است که در استان البرز ، شهرهای نظرآباد و فردیس ، در استان اصفهان شهرهای کاشان ، خمینی شهر ، شاهین شهر ، شهرضا ، مبارکه ، زرین شهر ، گلپایگان ، دولت آباد ، سمیرم ، نائین ، اردستان ، مهاباد ، زواره ، نیک آباد ، محمدآباد ، نصرآباد ، کوهپایه ، سجزی ، تودشک ، قهجاورستان ، حسن آباد ، ورزنه ، هرند ، اژیه ، خوانسار ، کمه ، حنا ، داران ، فریدونشهر ، برف انبار ، منظریه ، قمصر ، جوشقان قالی ، نیاسر ، برزک ، سده لنجان ، انارک ، دهق ، علویجه ، بادرود ، خالدآباد ، میمه ، ورزوان ، لای بید ، ابوزیدآباد ، نوش آباد ، تیران ، چادگان ، رزوه ، دهاقان ، حبیب آباد، کمشچه ، خور ، فرخی و جندق ، در استان اردبیل شهرهای اردبیل و خلخال ، در استان آذربایجان شرقی شهرهای مراغه ، مرند ، میانه ، بناب ، اهر ، عجب شیر ، سراب ، ملکان ، هادی شهر ، هوراند ، خسروشاه ، دوزدوزان ، کشکسرای ، هشترود ، بستان آباد ، صوفیان ، شبستر ، تسوج ، کلیبر ، خواجه، هریس ، گوگان ، ممقان ، ایلخچی ، اسکو ، قره آغاج ، خاروانا ، ورزقان و خمارلو و در نهایت در استان آذربایجان غربی شهرهای ارومیه ، خوی ، مهاباد ، نقده ، سردشت ، شاهین دژ ، تکاب ، اشنویه ، محمدیار و سیه‌چشمه برای ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن معرفی شده‌اند .




    مطالب مرتبط

    ایجاد شهرهای ساحلی در راستای تحقق اقتصاد دریاپایه ، پروژه‌ای بین نسلی است و منافع تحقق آن بر زندگی نسل بعدی تأثیر می‌گذارد . ایجاد شهرهای ساحلی در مکران نقطه عطف تمدنی برای ایران اسلامی است و سبب خیر بلند کشور به‌سمت توسعه خواهد شد .

    |

    ارایه این وام به بخش حمل و نقل یک فرصت عالی برای سرمایه در گردش بخش خصوصی محسوب می‌شود . مدت زمان این قرارداد ۳ ساله است و بانک مسکن باید بتواند در مدت سه سال اصل و سود حاصل از توافق را به صندوق توسعه ملی بازگرداند . همچنین ، بانک مسکن از طریق ارایه تسهیلات به بخش خصوصی می‌تواند ...

    |

    به نظر می‌رسد ، در آینده نزدیک هدف‌گذاری‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در بخش مسکن انجام شده است به نتیجه مثبتی منجر شود که اثرات آن را مردم نیز شاهد خواهند بود .

    |

    اقدامات خوبی در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان انجام شده البته نقاط ضعفی هم وجود داشته که در حال بررسی است . بنیاد مسکن خوزستان تاکنون بخشی از کار ساخت واحدها را انجام داده و بخش دیگر کار نیز در سال آتی انجام خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام عملکرد بی سابقه دولت سیزدهم در بخش مسکن ، از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای حمایت ...

    |

    نظرات کاربران