در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن استان خراسان جنوبی از امروز

    متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند ، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند ، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد .

    وحید داعی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت : متقاضیان گروه دوم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ اسفند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند . کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت ، ثبت نام کنند .

    وی یادآور شد : افرادی که در مرحله اول ، ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند ، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند .

    داعی خاطرنشان کرد : متقاضیان که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند ، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند ، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند .




    مطالب مرتبط

    از مبلغ کل واریز شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان و مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان بابت عملیات زیربنایی و اجرای شبکه‌های مورد نیاز است . مجموعاً طی ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به حساب این ...

    |

    از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

    |

    شهرداری‌ها موظف‌اند در زمان صدور پروانه ساختمانی نسبت به تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های پروانه و اعطای یک طبقه تشویقی ، عدم محاسبه بالکن در زیربنا ، ایجاد درب اضافه جهت تامین پارکینگ و تامین ۳۰ درصد پارکینگ در فضای باز ساختمان اقدام کنند .

    |

    بررسی پیشنهادات شهرداری بیرجند در ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری سایر فضاهای موجود شهری جهت اسکان اضطراری از جمله پارک جنگلی شهر بیرجند از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود که مقرر شد موضوع ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری توسط هلال احمر استان انجام شود .

    |

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    نظرات کاربران