در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از یک میلیون نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن تا ۲۴ اسفندماه

    طبق آخرین آمار ، تعداد ثبت نامی ها از طریق سامانه اینترنتی و سامانه پیامکی ۱ میلیون و ۶۲ هزار و ۱۶۵ نفر است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ، آخرین روند ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی را به روش اینترنتی و پیامکی تا ۲۴ اسفند ، بیش از یک میلیون و ۶۲ هزار نفر اعلام کرد .

    دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی آخرین روند ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را برای ۲۴ اسفند اعلام کرد . بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن در مجموع تعداد ۴۳۷ هزار و ۱۱۷ نفر از طریق سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir ثبت نام کردند . همچنین تعداد پیامک دریافتی طبق آخرین آمار ، ۶۲۵ هزار و ۴۸ نفر است که متقاضیان کدملی سرپرست خانوار را به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ارسال کردند .

    در مجموع طبق آخرین آمار ، تعداد ثبت نامی ها از طریق سامانه اینترنتی و سامانه پیامکی ۱ میلیون و ۶۲ هزار و ۱۶۵ نفر است .




    مطالب مرتبط

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

    |

    این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

    |

    مشاوران املاک یکی از بازیگران اصلی در ساماندهی بازار مسکن هستند و در اجرای این قانون نیز نقش جدی خواهند داشت . مطابق تبصره ۲ ماده ۳ این قانون مشاوران املاک به سامانه سازمان ثبت دسترسی پیدا خواهند کرد و می‌توانند قراردادهای استاندارد را ثبت رسمی و نهایی کنند که این موضوع به ...

    |

    ضمن آسیب شناسی برنامه های قبلی و بررسی نیازهای قطعی نیل به هدف، این وزارتخانه در تمامی مراحل تدوین لایحه در دولت و بررسی کارشناسی در مجلس و سپس مجمع تشخیص مصلحت نظام (با هماهنگی دولت) حضور بسیار فعال و پویایی داشت .

    |

    نظرات کاربران