در حال بارگذاری ...
  • تشکیل پرونده ۱۱۶۱ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد

    پس از انجام ثبت‌نام و پالایش متقاضیان این مرحله ، اسامی تایید صلاحیت‌شدگان به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد معرفی می‌شوند تا سایر اقدامات ، پیگیری و انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به تشکیل پرونده هزار و ۱۶۱ متقاضی مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید ، سهمیه مرحله دوم این طرح در هشتگرد را ۶ هزار واحد اعلام کرد .

    مسعود حق‌لطفی با اشاره به اینکه سهمیه شهر جدید هشتگرد از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ۲۱ هزار واحد است ، گفت : در مرحله اول این طرح ، در مجموع ۱۵ هزار نفر در هشتگرد ثبت‌نام کردند که پس از انجام پالایش توسط وزارت راه و شهرسازی ، تعداد ۶ هزار و ۹۰۰ متقاضی تایید صلاحیت‌شده به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد معرفی شدند . پس از اعلام اسامی تایید صلاحیت‌شدگان ، فرآیند تشکیل پرونده برای این افراد آغاز شد و از ۱۶ بهمن‌ماه تا ۱۷ اسفند در مجموع دو هزار و ۷۰۰ نفر به کارگذاری شرکت عمران هشتگرد مراجعه کردند و از این تعداد هزار و ۱۶۱ نفر پرونده خود را تشکیل دادند .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن ، سهمیه مرحله دوم این شهر جدید را ۶ هزار نفر اعلام و عنوان کرد : پس از انجام ثبت‌نام و پالایش متقاضیان این مرحله ، اسامی تایید صلاحیت‌شدگان به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد معرفی می‌شوند تا سایر اقدامات ، پیگیری و انجام شود .

    او، با اشاره به این‌که بخشی از واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر هشتگرد که پیشرفت کمتر از ۳۰ درصد داشته‌اند به طرح اقدام ملی ، اختصاص می‌یابند ، گفت : برای بخش دیگری از نیاز این طرح تاکنون ۱۱ قطعه زمین در فازهای چهار و هفت هشتگرد با ظرفیت بارگذاری پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی آماده شده است که از همه امکانات زیربنایی نیز برخوردارند .




    مطالب مرتبط

    در این توافق نامه ضمن تعیین تعهدات طرفین ، دانشگاه متعهد شد در تأمین مالی پروژه احداث واحدهای مسکونی ویژه کارمندان دانشگاه آزاد از محل منابع داخلی در اختیار دانشگاه و نیز سایر منابع بانکی و… مشارکت داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    نظرات کاربران