در حال بارگذاری ...
  • تشکیل ستاد ویژه پیشگیری از کرونا در سازمان نظام مهندسی استان تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در نامه ای به مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، خواستار تشکیل ستاد ویژه پیشگیری از کرونا در سازمان نظام مهندسی استان تهران شد .

    در بخشی از نامه حامد مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان به رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران آمده است : ضمن ارسال تصویر نامه شماره ۴۰۰ / ۱۸۸۰۶۶ مورخ ۲۷ اسفند ۹۸ معاون مسکن و ساختمان عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در خصوص ضرورت تشکیل ستاد ویژه پیشگیری از کرونا در سازمان استان ها و با عنایت به موارد مطروحه در جلسه ۲۵ اسفند در دفتر معاونت امور عمرانی استانداری تهران مقتضی است نسبت به تشکیل ستاد یاد شده در سازنان استان تهران اقدام و هماهنگی لازم را با ستاد پیشگیری از کرونای استان معمول کنند .

    همچنین لازم است با استقرار کشیک در روزهای تعطیل و اعلام آمادگی مکتوب و معرفی تمام امکانات اعم از مالی ، نیروی انسانی ، تاسیسات و تجهیزات به ستاد یاد شده تا پایان بحران و استقرار شرایط عادی تحت مدیریت ستاد استان در حد توان اطلاع رسانی و خدمات لازم را به اعضا و خانواده های آنها ارایه کنند .

    خواهشمند است ضمن فوریت در اجرای دستور یاد شده نتیجه را به این دفتر اعلام کنند.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

    |

    با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

    |

    رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

    |

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران