در حال بارگذاری ...
  • افزایش سقف تسهیلات انبوه سازان در شهر تهران به ۲۵۰ میلیون تومان

    این تسهیلات در مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۲۲۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۸۰ میلیون تومان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر امور اعتباری بانک مسکن جزییات افزایش تسهیلات به انبوه سازان را به شکل حرفه ای و عادی در سال جهش تولید اعلام کرد .

    محمدحسن علمداری بخشی از برنامه های بانک مسکن را برای انبوه سازان و مشارکت بیشتر آنها در راستای شعار سال ؛ جهش تولید ، تشریح کرد .

    مدیرامور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات انبوه سازان به رقم ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و در بیان جزییات آن ، گفت : تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد به سازندگان حرفه ای و در صورت استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری نوین و کاهش مصرف انرژی به ازای هر واحد ۲۵۰ میلیون تومان تعلق می گیرد . این تسهیلات در مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۲۲۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۸۰ میلیون تومان است .

    این مقام مسئول در بانک مسکن سقف تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد را برای سازندگان حرفه ای در تهران ۲۰۰ میلیون تومان ، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۷۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۴۰ میلیون تومان برشمرد .

    علمداری همچنین سقف تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد را به شکل عادی برای تهران ۷۰ میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

    پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

    |

    بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

    |

    پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

    |

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    نظرات کاربران