در حال بارگذاری ...
  • تشریح برنامه ها و سیاست گذاری ها در حوزه بازآفرینی شهری طی سال جاری

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، سرپرست اداره کل نظارت بر امور اجرایی شرکت معرفی شد .

    مهدی عبوری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ، در اولین نشست شورای مدیران این شرکت که با حضور اعضای هیات مدیره ، معاونین و مدیران کل دفاتر شرکت برگزار شد ، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه امسال بنام سال" جهش تولید " از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شده است ، اظهار داشت : باید تلاش و اقدمات خودمان را در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه بازآفرینی شهری پایدار مضاعف کنیم .

    وی با بیان اینکه اولویت بندی در برنامه ها و سیاست گذاری در حوزه بازآفرینی در سال ۱۳۹۹ مشخص شده است ، گفت : در سال جاری موضوع نوسازی و تولید ۱۴۵ هزار واحد مسکن در بافت های ناکارآمد شهری با جدیت بیشتر پیگیری می شود .

    در ادامه عبوری با یادآوری اهمیت موضوع حاشیه‌نشینی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار داشته و به عنوان یک وظیفه برای همه دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی تلقی می شود ، تصریح کرد : بایداز ظرفیت های بالقوه سازمان ها و نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان بسیج مستضعفین ، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص حل مشکلات حاشیه نشینی و سکونتگاه ههای غیررسمی بصورت اقدام مشترک استفاده کرد .

    به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران در این نشست ، فرهاد قلی زاده طی حکمی از سوی دکتر عبوری به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر امور اجرایی شرکت معرفی شد .

    در حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران آمده است :

    "نظر به تعهد ، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت فنی و نظارت، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر امور اجرایی تعیین می گردید .

    امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و همکاری و هماهنگی کامل با معاون محترم مربوطه و سایر مدیران و کارکنان محترم ، در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت ، دولت و وزارتخانه متبوع ، موفق و موید باشید."




    مطالب مرتبط

    جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

    |

    وزیر راه و شهرسازی همواره بر همکاری با شهرداری‌ها تاکید دارد و از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی یاد می‌کند . در دولت سیزدهم همکاری و ارتباط تنگاتنگی بین شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری‌های سراسر کشور به وجود آمد و در این دوره شهرداری‌ها با ...

    |

    شرکت بازآفرینی شهری ایران با اتکا به تجارب دهه‌های گذشته و در یک تعامل سازنده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به تدوین این سند اقدام کرد که مراتب آن پس از طی جلسات کارشناسی با دفاتر تخصصی معاونت معماری و شهرسازی وزارت متبوع در قالب «مجموعه راهکارهای تشویقی ...

    |

    اجرای مصوبه تامین مالی مرمت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی نیازمند ضوابط شهرسازانه‌ای بود تا کار را تسهیل کند و مصوبه راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور که در پنجمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال جاری به ...

    |

    در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد .

    |

    نظرات کاربران