در حال بارگذاری ...
  • آماده‌سازی ۷۰ هکتار زمین برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید مجلسی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی از آماده‌سازی ۷۰ هکتار زمین برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید خبر داد .

    شهرام مجیدی با اشاره به اینکه سهمیه این شهر جدید از مجموع واحدهای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ، دو هزار و ۵۰۰ واحد است ، گفت : هم‌اکنون ۷۰ هکتار زمین برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید مجلسی در حال آماده‌سازی است .

    او با بیان اینکه عملیات اجرایی آماده‌سازی بخشی از زمین‌های مورد نیاز این طرح از نیمه دوم سال ۹۷ در محله "دانش" شهر مجلسی آغاز شده است ، گفت : هم‌اکنون در این محله زمین مورد نیاز برای ساخت ۵۰۰ واحد به‌صورت کامل آماده‌سازی شده و زمین مورد نیاز برای ساخت سایر واحدها نیز در حال آماده‌سازی است .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی از انتقال هزار و ۴۴۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی این شهر جدید به طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد و عنوان کرد : این واحدها در محله "مهران" قرار دارند .

    او با اشاره به ثبت‌نام ۱۵۰۰ نفر در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید مجلسی بیان کرد : از این تعداد صلاحیت ۷۸۰ نفر تایید شده است که تاکنون ۶۰ نفر از آنان برای طی مراحل تکمیلی به شرکت عمران مجلسی مراجعه کرده‌اند .

    مجیدی ، تعداد متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در مجلسی را ۹۶ نفر برشمرد و گفت : اسامی تایید صلاحیت‌شدگان این مرحله هنوز به شرکت عمران اعلام نشده است .

    او همچنین از تعریف پروژه‌‌ای ۱۴۸ واحدی به شکل باغ‌ویلا با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت : این پروژه هنوز در مرحله رایزنی است و در صورت به ثمر رسیدن ، شرکت عمران مجلسی ، زمین مورد نیاز پروژه را تامین خواهد کرد و ساخت واحدها و مراحل پس از آن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران