در حال بارگذاری ...
  • تدوین برنامه جامع برای خانه دار کردن کم درآمدها

    توزیع استانی خانوارهای کم درآمدی فاقد مسکن انجام شده است . بدین معنا ، تعیین شده که حجم کم درآمدها در هر استانی چقدر است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ، ضمن اعلام این مطلب که هنوز برنامه ای برای خانه دار کردن اقشار کم درآمدی تدوین نشده است از شناسایی توزیع استانی کم درآمدهای فاقد مسکن ، خبر داد .

    پروانه اصلانی در خصوص برنامه های دولت و وزارت راه و شهرسازی برای راه های خانه دار کردن اقشار کم درآمدی ، گفت : هنوز برنامه مدونی برای خانه دار کردن اقشار کم درآمدی تدوین نشده است .

    مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ، تصریح کرد : وزارت راه و شهرسازی در تلاش است تا با تجمیع نیروهای متولی این موضوع همچون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر نهادها ، برنامه مدونی را برای خانه دار کردن اقشار کم درآمدی تدوین کند .

    به گفته اصلانی ، توزیع استانی خانوارهای کم درآمدی فاقد مسکن انجام شده است . بدین معنا ، تعیین شده که حجم کم درآمدها در هر استانی چقدر است . تدوین برنامه مدون و سایر اقدامات برای راه های خانه دار کردن اقشار کم درآمدی در دستورکار قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    مشاوران املاک یکی از بازیگران اصلی در ساماندهی بازار مسکن هستند و در اجرای این قانون نیز نقش جدی خواهند داشت . مطابق تبصره ۲ ماده ۳ این قانون مشاوران املاک به سامانه سازمان ثبت دسترسی پیدا خواهند کرد و می‌توانند قراردادهای استاندارد را ثبت رسمی و نهایی کنند که این موضوع به ...

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    نظرات کاربران