در حال بارگذاری ...
  • ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن آماده واگذاری به متقاضیان

    برای ساخت ۲۴ هزار و ۱۵۵ واحد مسکونی ، زمین در اختیار تعاونی ها و بخش خصوصی قرار گرفته است . البته شرط دولت این است که تعاونی ها عملیات ساخت را در اسرع وقت انجام دهند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن آماده واگذاری است ، گفت : تا پایان سال ۱۳۹۸ عملیات ساخت دست کم ۲۱۸ هزار و ۵۲ واحد مسکونی آغاز شده که معادل ۵۴ درصد کل پروژه است .

    محمود محمودزاده با اشاره به اینکه در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ، تا پایان سال ۱۳۹۸ عملیات احداث دست کم ۲۱۸ هزار و ۵۲ واحد آغاز شده که بیش از نیمی از پروژه را شامل می شود ، اظهار داشت : در بخش مشارکت حدود ۹۷ هزار واحد مسکونی آغاز شده که از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۱۳ واحد در مرحله ساخت و ۳۸ هزار و ۴۴۸ واحد در مرحله آماده‌سازی زمین قرار دارند .

    وی با بیان اینکه در قالب فروش اقساطی ۹۹ ساله نیز ساخت ۵۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شروع شده است ، گفت : همچنین ۹۶۱۲ فقره تسهیلات ساخت به متقاضیان واجد شرایط که دارای زمین هستند ، پرداخت شده تا اقدام به ساخت و ساز کنند . از سوی دیگر در برخی شهرهای کوچک و متوسط در قالب ساخت گروهی مسکن ، زمین برای احداث حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد تامین و به متقاضیان واگذار شده تا خودشان با نظارت بنیاد مسکن بسازند .

    وی با اشاره به فعالیت تعاونی‌های مسکن در طرح اقدام ملی گفت : برای ساخت ۲۴ هزار و ۱۵۵ واحد مسکونی ، زمین در اختیار تعاونی ها و بخش خصوصی قرار گرفته است . البته شرط دولت این است که تعاونی ها عملیات ساخت را در اسرع وقت انجام دهند .

    محمودزاده ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد ثبت نامی مسکن ملی در شهرهای کوچک و متوسط را آماده واگذاری دانست و تاکید کرد : انشالله این واحدها خرداد یا تیرماه امسال افتتاح می شود .




    مطالب مرتبط

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران