در حال بارگذاری ...
  • بهره‌برداری از ۱۵ پروژه زیربنایی و روبنایی در شهر جدید پرند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و بهره‌برداری ۱۵ پروژه زیربنایی و روبنایی در شهر جدید پرند خبر داد .

    حبیب‌اله طاهرخانی گفت : سهمیه شهر جدید پرند از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ۲۵ هزار واحد مسکونی است که با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است و برای نمونه پروژه ۱۳۰ هکتاری مشارکتی پرند با بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح به‌صورت محله‌سازی کامل با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در آماده‌سازی ، اکنون آماده عملیات اجرایی برای ساخت سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی و خدماتی است .

    او همچنین از تکمیل و افتتاح سه هزار و ۸۵۰ واحد مسکن مهر در این شهر جدید خبر داد و خصوص اقدامات انجام شده در حوزه راهسازی این شهر جدید نیز افزود : در این بخش بالغ بر ۱۲۶ هکتار آماده‌سازی و محوطه‌سازی شامل شبکه معابر و جمع‌آوری آب‌های سطحی ، مرمت معابر و آسفالت در قالب ۱۱ پروژه به ‌بهره‌برداری رسیده است .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید توسعه فضای سبز و روباز ورزشی را از دیگر اقدامات انجام شده در پرند برشمرد و عنوان کرد : در این بخش ۱۶ پارک و فضای سبز شهری و همچنین هفت فضای ورزشی روباز به ارزش ۵۲۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شده است .

    تامین تاسیسات شهری و آب شیرین‌کن برای بوستان مشاهیر به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال ، توسعه بخش بهداشت و درمان از طریق واگذاری هشت هزار مترمربع زمین و سه هزار و پانصد مترمربع ساختمان ، توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی با تکمیل دو مدرسه ۱۵ کلاسه به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال در فازهای چهار و شش و همکاری در بهره‌برداری از مدرسه ورزش از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در پرند است که معاون وزیر راه و شهرسازی به آن‌ها اشاره کرد .

    طاهرخانی همچنین از احداث دو ایستگاه آتشنشانی دو آشیانه به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال و ساخت و واگذاری سه سوله تجهیزشده به مساحت هزار مترمربع در قطعه زمینی به مساحت سه هزارمترمربع به سپاه پاسداران ناحیه شهر جدید پرند خبر داد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

           

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    برای ۳۰ هزار واحد مساکن مهر باقیمانده در شهرهای جدید نیز هدف‌گذاری کرده‌ایم ۲۴ هزار واحد را تا قبل از تیرماه ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل دهیم .

    |

    نظرات کاربران