در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سرپرست جدید بانک مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نادر قاسمی ایمنی با حکم وزیر امور اقتصاد و دارایی به عنوان سرپرست جدید بانک مسکن معرفی شد .

    فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ، در پی درگذشت نابهنگام رحیمی انارکی مدیرعامل قبلی بانک مسکن ، طی حکمی نادر قاسمی ایمنی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید بانک مسکن معرفی کرد .

    در متن این حکم آمده است : امید است با اتکا به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ، در انجام ماموریت ها و وظایف موفق و موید باشید .

    قاسمی ایمنی ، سرپرست جدید بانک مسکن و عضو هیات مدیره این بانک  نزدیک به ۳۳ سال است که در این بانک فعالیت می‌کند . وی پیش از این سمت مدیریت امور اعتبارات بانک را عهده‌دار بوده و قبل از آن نیز ریاست ادارات مختلف بانک مسکن از جمله اداره کل طرح و برنامه ، اداره کل ارزیابی عملکرد ، اداره کل امور شعب و مدیریت مناطق، ریاست شعب و مناصب مختلف بانک را برعهده داشته است .




    مطالب مرتبط

    پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

    |

    بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

    |

    پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

    |

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    نظرات کاربران