در حال بارگذاری ...
  • اخذ مصوبه نهایی پرداخت وام هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی مسکن مهر پردیس

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از اخذ مصوبه نهایی پرداخت وام هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی مسکن مهر در این شهر جدید خبر داد .

    مهدی هدایت گفت : پس از پیگیری‌های مکرر وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، امروز موفق به اخذ مصوبه نهایی پرداخت وام هزار میلیارد تومانی برای تکمیل زیربناهای مسکن مهر شهر جدید پردیس شدیم .

    او افزود : شعبه پرداخت‌کننده این وام مشخص و اقدامات اولیه برای اخذ مبلغ مورد نظر انجام شده است و امیدواریم با تزریق این منابع شاهد تحولی در تکمیل پروژه‌های زیربنایی مسکن مهر شهر جدید پردیس باشیم .

    به گفته هدایت ، حدود ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس بارگذاری شده که تاکنون ۴۲ هزار واحد آن افتتاح شده است و ۳۵ هزار واحد نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید .

     




    مطالب مرتبط

           

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

             

    |

    نظرات کاربران