در حال بارگذاری ...
  • بازگشت ۸ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از اراضی دولتی در شهرستان دماوند به بیت المال

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در بازدید از شهرستان دماوند ، از رفع تصرف ۸ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از اراضی دولتی و ملی شهرستان دماوند و بازگشت آن به بیت المال خبر داد .

    خلیل محبت خواه با اعلام این خبر با اشاره به دیدار با فرماندار دماوند اظهار داشت : همکاران راه و شهرسازی در شرق استان تهران در یک فعالیت هماهنگ ، پیش از نوروز امسال تاکنون ( تنها طی دو ماهه اخیر ) توانسته اند ۲۴ نوبت تخریب به ارزش ۴۰۸۰ میلیارد ریال معادل ۵۵ هکتار و ۵۸ مورد رفع تصرفات به ارزش ۴۴۵۰ میلیارد ریال معادل ۲۸ هکتار را انجام دهند .

    محبت خواه ۸۳ هکتار اراضی آزاد شده در شهرستان دماوند به ارزش ریالی ۸۵۳۰ میلیارد ریال را حاصل تلاش شبانه روزی راه و شهرسازی استان تهران ، یگان حفاظت از اراضی ، پشتیبانی دادستانی ، نیروی انتظامی و فرمانداری دماوند عنوان کرد و افزود : هوشمندانه و مقتدرانه با همراهی یگان ، حافظ منافع ملی هستیم و در این راه از هیچ اقدام قانونی دست برنخواهیم داشت .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران حفظ بیت المال و اراضی بالاخص در استان تهران که زمین دارای ارزش افزوده بالایی است را خط قرمز این اداره کل برشمرد و تصریح کرد : طی سال جاری نیز با یک برنامه ریزی منسجم در این حوزه به خدمت رسانی ادامه خواهیم داد .




    مطالب مرتبط

    شهروندان قبل از خرید اراضی در محدوده و حریم شهرها ، از معاونت املاک و حقوقی اداره کل استعلام کنند تا از سوءاستفاده افراد سودجو جلوگیری شود .

    |

    پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

    |

    نظرات کاربران