در حال بارگذاری ...
  • آغاز بررسی شرط احراز سکونت متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن قم

    با توجه به شیوع ویروس کرونا ، متقاضیان از مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن خودداری نمایند و و از طریق روابط عمومی این اداره کل و رسانه های جمعی کسب اطلاع کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت : همزمان با ایجاد امکان نرم افزاری بررسی شرایط نهایی تأیید شدگان اقدام ملی ، به زودی ، بررسی اعتراضات متقاضیان مرحله اول و بررسی فرم (ج) ثبت نام شدگان مرحله دوم آغاز خواهد شد .

    حسن صبوری با اشاره به نامه شماره ۷۳۰۰۴۰۰ مورخه دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بحث طرح اقدام ملی اظهار داشت : متقاضیانی که مدارک آن‌ها به صورت حضوری دریافت شده است، سابقه سکونت ۵ ساله شان در حال بررسی بوده و پس از تأیید نهایی ، موارد مربوط به افتتاح حساب در بانک مسکن انجام خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود : آن تعداد از متقاضیانی که نسبت به ثبت اعتراض با موضوع (نتیجه بررسی فرم (ج) ، سابقه مالکیت و سابقه تسهیلات بانکی) در سامانه اقدام کرده‌اند ، اگر اعتراض‌شان پس از بررسی‌های لازم وارد باشد ، نسبت به درج تأیید شرایط ایشان و اطلاع رسانی به متقاضیان جهت بارگزاری مدارک در سامانه ، اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت که البته لازم به ذکر است ، در این مرحله نیز مانند مرحله قبل مدارک بررسی و پس از مراجعه حضوری متقاضی (پس از تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا) وضعیت ثبت نام متقاضی در سامانه به تایید نهایی خواهد رسید .

    صبوری گفت : همزمان با ایجاد امکان بررسی شرایط متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن ، روند بررسی فرم (ج) متقاضیان مرحله دوم ثبت نام این طرح به سرعت انجام خواهد شد .

    وی در پایان خاطر نشان ساخت : با توجه به شیوع ویروس کرونا ، متقاضیان از مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن خودداری نمایند و و از طریق روابط عمومی این اداره کل و رسانه های جمعی کسب اطلاع کنند .




    مطالب مرتبط

    متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

    |

    تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    نظرات کاربران