در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر تکمیل ۲۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی شهر جدید پرند تا پایان مرداد ماه

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های مسکن شهر جدید پرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزئیات مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت .

    حبیب‌اله طاهرخانی روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ، از زون‌های مختلف پروژه‌های مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزئیات ، مشکلات و میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت .

    طاهرخانی در این بازدید ضمن دیدار با مدیران پروژه‌های ۸۸ هکتاری و ۱۳۰ هکتاری طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند و تأکید بر تحویل ۶۰۰ واحد اولیه از تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع در این شهر ، از پیمانکار این پروژه‌ها خواست تا با افزایش نیروی انسانی این اقدام را حداکثر تا پایان سال جاری به انجام برسانند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از پروژه‌های طرح اقدام ملی شامل آفرینش دریای نور ، آتیس عمران قصر ، صدرا نور ، ره‌دشت پیام و سابیر بین‌الملل نیز بازدید کرد و دستور داد تا نزدیک به دو هزار واحد مسکونی از پروژه‌های مذکور تا پیش از هفته دولت افتتاح و به مالکان تحویل داده شود . همچنین مقرر شد ، دفتر معماری و شهرسازی شرکت مادر و شرکت عمران شهر جدید پرند ، مقدمات لازم برای ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی در پروژه‌های یادشده را فراهم آورند .

    طاهرخانی همچنین در بخش دیگری از این بازدید بر تغییر مشخصات فنی و نمایی ساختمان‌های در دست اجرا به‌منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان شهر جدید پرند تاکید و نظارت و پیگیری این مهم را به دفتر فنی و اجرایی شرکت عمران شهرهای جدید محول کرد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه از فضاهای سبز و ورزشی روباز پرند نیز بازدید کرد و ضمن متذکر شدن نواقص و مشکلات موجود تأکید کرد که توسعه فضاهای مذکور در دستور کار سال جاری شرکت عمران شهر جدید پرند قرار گرفته و با سرعت و جدیت دنبال شود .

    طاهرخانی در پایان این بازدید ، در جلسه‌ با مدیران و مسئولان شرکت عمران شهر جدید پرند ، بر به‌کارگیری تمامی امکانات شرکت برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر و همچنین انجام تعهدات در حوزه طرح اقدام ملی مسکن ، تأکید و دستورات لازم به منظور رفع هرچه سریعتر مشکلات پروژه تجاری - مسکونی ناصرین امیدی و پروژه‌های مشارکتی (در حوزه طرح اقدام ملی) در دست بررسی را اعلام کرد .

    او همچنین تعیین پیمانکار برای پروژه های اقدام ملی که هنوز فاقد مجری و پیمانکار مشخص هستند را امری ضروری دانست و بیان کرد که مسائل و مشکلات شهر جدید پرند در سامانه طرح اقدام ملی به صورت جدی پیگیری و رفع شود .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    امکان بهره‌مندی اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت از طریق فیبر نوری میسر می‌شود و شهروندان از اینترنت پرسرعت و باکیفیت برخوردار خواهند شد .

    |

    مصوبه احداث پروژه متروی تهران - پرند مربوط به ۱۳۸۹ است و کارهای اجرایی و مقدماتی آن در بخش زیرساختی از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و تا ۱۳۹۲ ادامه یافت . از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ به بعد کار ، عملا تعطیل شد و پروژه در سال ۱۴۰۰ با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد تحویل دولت سیزدهم شد .

    |

    در حال حاضر ۸۰ پروژه هوشمندسازی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در شهرهای جدید آغاز شده که تا کنون نیمی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند ، ادامه این مسیر با قدرت بیشتر و به پایان رساندن آن‌ها یکی از اولویت‌های ما در سال جاری خواهد بود .

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    نظرات کاربران