در حال بارگذاری ...
  • الزام روسا و اعضای اتحادیه اصناف مشاوران املاک به تمدید ۲ ماهه مدت اجاره

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده رییس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران در بخشنامه‌ای مشاوران املاک را ملزم به تمدید دوماهه قراردادهای اجاره کرد .

    مصطفی قلی‌خسروی نماینده رییس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران در بخشنامه‌ای به روسای اتحادیه‌های صنف مشاوران املاک کشور ، ضمن استناد به مصوبه ملی کرونا بر تمدید دو ماهه قراردادهای اجاره و رهن واحدهای مسکونی اعم از رسمی و عادی تاکید کرد .

    در متن این بخشنامه آمده است: در راستای توشیح معاونت مسکن و ساختمان مبنی بر تمدید دو ماهه قراردادهای اجاره و رهن واحدهای مسکونی اعم از رسمی و عادی که در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به پایان رسیده و تصمیمات و دستورات بهداشتی اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال این بیماری و رعایت بهداشت عمومی ، کلیه اعضا موظف به رعایت این دستورات در سطح کشور هستند . مقتضی است به اطلاع‌رسانی این اعضا در جهت اجرایی کردن آن اقدام نمایید .

    رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران همچنین در بخشنامه ای دیگر اعضای اتحادیه صنف مشاوران املاک را مکلف به تمدید دو ماهه قراردادهای رهن و اجاره واحدهای مسکونی که در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشت ۹۹ به امضا رسیدند ، کرد .




    نظرات کاربران