در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از ۴۱۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان در ایرانشهر

    جهت ساخت واحدهای مسکونی محرومین اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است که ۲۴۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز به عنوان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت : با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۴۱۰۰ واحد مسکن محرومان در ایرانشهر بهره برداری شد .

    سیدخلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگاران در ایرانشهر ، گفت : آیین بهره برداری از ۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی محرومان در سطح استان سیستان و‌ بلوچستان و ۱۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور با حضور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در ایرانشهر برگزار شد .

    سیدخلیل منبتی گفت : جهت ساخت واحدهای مسکونی محرومین اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است که ۲۴۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز به عنوان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است .

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم چنین گفت : با تلاش شبانه روزی همکاران بنیاد مسکن استان ساخت واحدهای مسکونی با جدیت در حال ساخت است که در دوماه گذشته بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی پایان یافته و‌ امروز تحویل مردم شریف استان شد و ۱۹۰۰ واحد دیگر نیز که در مرحله سفت کاری است که در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

    |

    نظرات کاربران