در حال بارگذاری ...
  • اعلام برنامه های راه و شهرسازی کردستان برای انجام خدمات روبنایی در سایت های مسکن مهر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان از انجام خدمات روبنایی با اجرای پروژه های احداث واحدهای تجاری ، ساخت مدرسه و مسجد در سایت های مسکن مهر کردستان خبر داد .

    عرفان مرادی گفت : ساخت واحدهای تجاری در سایت های مسکن مهر از جمله الزامات است و این اداره کل در همین راستا پروژه های متعددی را در دستور کار قرار داده که میتوان به پروژه های واحدهای تجاری مسکن مهر دگایران (۶ واحد) ، واحدهای تجاری مسکن مهر میدان امام حسین قروه ( ۹ واحد ) اشاره کرد که در دوفاز ۶ و ۳ واحدی در حال انجام می باشد . دو پروژه احداث واحد تجاری در مسکن مهر بهاران سنندج نیز به صورت مشارکتی ساخته شده که مقرر است در قالب مزایده عمومی واگذار گردد .

    وی همچنین از پروژه های تجاری در مساکن مهر شهرستان های قروه ، کامیاران ، سقز و بیجار در قالب پنج پروژه و ۴۵ واحد خبر داد و گفت : در سال های گذشته نیز ۲۰ باب مغازه تجاری در سایت های مسکن مهر سنندج و دیواندره به بهره برداری رسیده است .

    مرادی در ادامه با اشاره به خدمات روبنایی که توسط راه و شهرسازی کردستان انجام شده گفت : ساخت دو باب مدرسه ۱۲کلاسه در سایت مسکن مهر بهاران سنندج و شهرک آفتاب بیجار با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ، ساخت مسجد در سایت مسکن مهر بهاران سنندج بااعتبار ۷ میلیارد ریال و کمک به ساخت مسجد در سایت های همجوار مسکن مهر بهاران به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از جمله اقداماتی بوده که میتوان از آنها نام برد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : بالغ بر هزارمیلیارد ریال اعتبار در قالب ۳۵ پروژه بازآفرینی شهری شامل ۲۹ پروژه اجرایی و ۶ ...

    |

    اکنون جمعیت شهر جدید مهستان به مرز ۲۰۰ هزار نفر رسیده و انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای استقرار نمایندگی‌های خود در این شهر اقدام کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

    |

    نظرات کاربران