در حال بارگذاری ...
  • احداث ۲۲۹۴ واحد مسکونی در استان گلستان در قالب طرح اقدام ملی مسکن

    دولت ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای اجرای این طرح به استان گلستان اختصاص داده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت : ۲ هزار و ۲۹۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان ساخته می‌شود .

    سیدمحمد حسینی با اشاره به اجرای ساخت واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان که بر عهده بنیاد مسکن است ، گفت : براساس قانون ساماندهی و تولید و عرضه مسکن ، تأمین مسکن در چارچوب طرح اقدام ملی برای دهک‌های ۴ تا ۷ درآمدی پیش‌بینی شده است .

    وی گفت : در این برنامه دولت تلاش می‌کند تا با اندک حمایتی ، شرایط تأمین مسکن برای مردم تسهیل شود . قرار است در گام نخست ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که ساخت ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن قرار دارد . از این تعداد سهم استان گلستان ۲ هزار و ۲۹۴ واحد است که در ۲۷ شهر استان به غیر از گرگان و گنبدکاووس احداث خواهد شد .

    وی با بیان اینکه راه و شهرسازی متولی تأمین زمین برای اجرای این طرح است اظهار داشت : به محض اینکه راه و شهرسازی زمین مرغوب که مورد تأیید ما باشد را تأمین و واگذار کند ، کار ساخت را شروع می‌کنیم .

    حسینی گفت : دولت ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای اجرای این طرح به استان گلستان اختصاص داده است . بر همین اساس به متقاضیان ۸۵ میلیون تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد پرداخت می‌شود . طبق تفاهم‌نامه راه و شهرسازی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ۵۰ درصد هزینه تهیه نقشه‌ها و ۵۰ درصد عوارض صدور پروانه نیز از سوی شهرداری‌ها به مالکان تخفیف داده خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    نظرات کاربران