در حال بارگذاری ...
  • اتمام ساخت ۴۳ هزار واحد مسکونی مهر در استان قم

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اتمام طرح مسکن مهر در استان قم خبر داد و گفت : مجموعه وزارت راه و شهرسازی با اتمام ساخت ۴۳ هزار واحد مسکن مهر توانست این طرح را در استان قم به اتمام برساند .

    علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص زمان بندی پایان طرح مسکن مهر ، گفت : به دلیل مشکلات پیش آمده در بحث شیوع بیماری کرونا ، برنامه‌ریزی برای زمان بندی جدید اتمام پروژه‌ها در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر انجام شده و همه پروژه‌های مسکن مهر بجز پروژه های فاقد متقاضی و پروژه‌های دارای مشکلات حقوقی تا شهریور ۹۹ به اتمام خواهند رسید .

    وی که وزیر راه و شهرسازی را در سفر به استان قم همراهی می‌کرد ، افزود : در این بازدید علاوه بر جشن اتمام مسکن مهر استان قم ، از پروژه های طرح اقدام ملی استان نیز بازدید کردیم .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیش بینی تامین زمین برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان قم انجام شده است ، این واحدها پس از ساخت در اختیار ثبت نام کنندگان واجد شرایط در استان قرار خواهد گرفت .

    گفتنی است وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در این سفر استانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت آزادراه قم ، سلفچگان ، راهجرد ، اراک به طول ۱۱۷ کیلومتر که قرار است با مشارکت بخش خصوصی طی ۴ سال به بهره برداری برسد نیز شرکت کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با استفاده از منابع صندوق ملی ...

    |

    اکنون جمعیت شهر جدید مهستان به مرز ۲۰۰ هزار نفر رسیده و انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای استقرار نمایندگی‌های خود در این شهر اقدام کنند .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

    |

    نظرات کاربران