در حال بارگذاری ...
  • بازدید از آخرین وضعیت فاز اول پروژه طرح اقدام ملی مسکن تهرانسر

    فعالان دعوت شده در حوزه مسکن برای مذاکرات اولیه لازم است به حوزه اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کرده تا به این شکل با افزایش بهره‌وری در وقت و زمان در این طرح ، شرایط را برای افزایش ساخت مسکن فراهم کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با سازندگان تهرانسر و فاز اول اقدام ملی تولید مسکن ، در جریان آخرین جزئیات روند اجرایی کار قرار گرفتند .

    خلیل محبت‌خواه با اشاره به بازدید از آخرین وضعیت فاز اول پروژه تهرانسر به همراه معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در طرح اقدام ملی تولید مسکن ، اظهار داشت : با فعال و سه نوبتی شدن شیفت کاری و همچنین با توجه به توان بالای سازندگان و انبوه‌سازان طرف قرارداد با این اداره کل ، زمان بندی اجرای پروژه از ۳۶ ماه به ۲۷ ماه کاهش خواهش یافت . نقشه‌های تهرانسر به تایید سازمان آتش نشانی رسیده و عملیات خاکبرداری بلوک‌ها ظرف دو هفته آینده تمام خواهد شد تا آماده شروع مرحله  بعدی یعنی آرماتور بندی و فونداسیون شود .

    محبت خواه با تاکید دوباره بر ادامه کار در شیفت شبانه ، تصریح کرد : اگر قرار است بهره‌وری در زمان بالا برود ، لازم است شیفت شبانه با قدرت پیگیری شود .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : لازم است باز هم از همه انبوه‌سازان ، فعالان صنعتی در حوزه مسکن ، صاحبان نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه مسکن چه اشخاص حقیقی و حقوقی برای همکاری داشته باشیم .

    وی ادامه داد :‌ فعالان دعوت شده در حوزه مسکن برای مذاکرات اولیه لازم است به حوزه اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کرده تا به این شکل با افزایش بهره‌وری در وقت و زمان در این طرح ، شرایط را برای افزایش ساخت مسکن فراهم کنیم . به این شکل این اتفاق باعث متعادل شدن قیمت ، جهش تولید مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری و افزایش اشتغال جوانان این مرز و بوم خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    پیش ثبت نام متقاضیان می‌بایست در سامانه تسهیلات بافت فرسوده به آدرس facility.udrc.ir انجام شده و سپس متقاضی به همراه مدارک ملکی و همچنین کارت ملی و قبض آب یا برق به اداره واگذاری در تهران یا اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ مربوطه مراجعه کند .

    |

    متقاضیان می‌توانند برای مشاهده کامل مشخصات املاک ، اراضی ، واحدهای تجاری و مسکونی ، مراحل و شرایط مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند .

    |

    این قطعات در شهرهای پیشوا ، اسلامشهر ، رباط‌کریم ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند و پرند ، واگذار شد .

    |

    برای نوسازی محلات هدف ما نیازمند صدها گروه داوطلب جهادی متخصص هستیم ، گروه‌هایی که وظیفه ترویج و آموزش ساکنان محلات هدف شهری را بر عهده دارند .

    |

    در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی ، دانشگاهی ، انبوه سازان ، کارگزاران ...

    |

    نظرات کاربران