در حال بارگذاری ...
  • اعاده ۳۳۷ میلیارد ریال از اموال دولت به بیت المال

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای یک فقره رای ۳۳۷ میلیارد ریالی از اموال دولت و بازگشت آن به بیت‌المال خبر داد .

    سرهنگ خردمند ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اجرای یک فقره رای در استان تهران توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت : در اجرای یک فقره رای قطعی له سازمان ، صادره از شعبه سوم دادگاه اجرای احکام مدنی مجتمع قضایی شهید صدر تهران ، اجرای کامل قلع و قمع و خلع ید بدون هیچگونه خسارت مالی و جانی در قطعه زمینی به متراژ ۳۳۷ متر مربع در خیابان خرسند به ارزش تقریبی ۳۳۷ میلیارد ریال انجام گرفت .

    وی افزود : یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پس از تهیه برآوردهای اطلاعاتی ، عملیاتی و انتظامی و طی هماهنگی و حضور کلانتری ۱۰۳ گاندی با بهره‌گیری از توان ۱۲ نفر از نیروهای یگان و ۳ نفر از همکاران ناجا به همراه اکیپ‌های امدادی برق و گاز منطقه برای پیشگیری از هرگونه واقعه احتمالی طی یک روز موفق به این عملیات شد .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در روزهای اخیر یک قطعه زمین دولتی به مساحت ۴۴۸ متر مربع ...

    |

    پیش ثبت نام متقاضیان می‌بایست در سامانه تسهیلات بافت فرسوده به آدرس facility.udrc.ir انجام شده و سپس متقاضی به همراه مدارک ملکی و همچنین کارت ملی و قبض آب یا برق به اداره واگذاری در تهران یا اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ مربوطه مراجعه کند .

    |

    بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    نظرات کاربران