در حال بارگذاری ...
  • نهایی سازی تصمیم دولت برای ساماندهی بازار اجاره طی هفته جاری

    شناسایی اقشار کم درآمدی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور انجام شده و هم اکنون ، استان به استان و شهر به شهر در حال تفکیک است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام این مطلب که درباره چگونگی اجرای فرمان رییس جمهور برای ساماندهی بازار اجاره ، در هفته جاری تصمیم گیری می شود از تدوین طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد ، خبر داد .

    محمود محمودزاده ضمن اعلام این مطلب که برنامه خانه دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد در دهک های اول تا سوم در حال تدوین است ، گفت : طرح خانه دار کردن ۲۰۰ هزار خانوار کم درآمد با همکاری دستگاه های مختلف در حال تدوین است . در ماه ها و هفته های گذشته جلسات کارشناسی آن با حضور دستگاه های ذی ربط در وزارتخانه برگزار شد و به زودی نتایج آن اعلام می شود .

    محمودزاده با اشاره به اینکه در اجرای طرح خانه دار کردن اقشار کم درآمد ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور دارد ، تصریح کرد : طرح مسکن اقشار کم درآمد به غیر از طرح بهسازی و بازسازی سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی و شهرهای کوچک است که تحت مسئولیت بنیاد قرار دارد . طرح مسکن اقشار کم درآمد در شهرها به اجرا درخواهد آمد .

    شناسایی و تفکیک اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : شناسایی اقشار کم درآمدی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور انجام شده و هم اکنون ، استان به استان و شهر به شهر در حال تفکیک است .

    اجرای فرمان رییس جمهور برای ساماندهی بازار اجاره و کنترل قیمت مسکن

    محمودزاده در خصوص پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی برای اجرای دستور رییس جمهور در خصوص ساماندهی بازار اجاره بها و کنترل قیمت مسکن ، گفت : پیشنهادهای مشخص وزارت راه و شهرسازی در این باره ارایه و مقرر شد تا در کمیسیون ستاد اقتصادی به ریاست معاون اول رییس جمهور ، تعیین تکلیف شود . منتظر هستیم در هفته جاری این جلسه تشکیل و در خصوص اجرای فرمان رییس جمهور تصمیم نهایی گرفته شود .




    مطالب مرتبط

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی ، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و مابقی در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    نظرات کاربران