در حال بارگذاری ...

برگزاری جلسه هماهنگی و بررسی مشکلات طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی

خوشبختانه عملیات اجرایی این طرح در خراسان جنوبی در حال انجام است ولی باید با برگزاری منظم این جلسات و همفکری و همکاری و تلاش شبانه روزی مشکلات موجود شناسایی و رفع شود تا به اجرای طرح اقدام ملی مسکن سرعت بیشتری بخشیده شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی جلسه ای به ریاست داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و با حضور آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، معاونین مسکن و روسا و کارشناسان ادارات مرتبط این دو اداره کل وارتباط ویدئو کنفرانس کلیه روسای ادارت راه و شهرسازی شهرستان های تابعه در محل اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تشکیل شد .

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این جلسه بابیان اینکه حسب دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن باید سرعت بیشتری پیدا کند ، اظهار داشت : خوشبختانه عملیات اجرایی این طرح در خراسان جنوبی در حال انجام است ولی باید با برگزاری منظم این جلسات و همفکری و همکاری و تلاش شبانه روزی مشکلات موجود شناسایی و رفع شود تا به اجرای طرح اقدام ملی مسکن سرعت بیشتری بخشیده شود .

وی ضمن تشکر از همکاری های خوب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای این طرح افزود : در استان خراسان جنوبی با پیگیری های به عمل آمده به میزان سهمیه طرح اقدام ملی مسکن زمین تامین گردیده ودر اختیار قرار گرفته است .

آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز دراین جلسه ضمن بیان اهمیت طرح اقدام ملی مسکن گفت : در راستای اجرای این طرح تفاهم ، همدلی و هماهنگی خوبی بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن وجود دارد .

در ادامه جلسه مشکلات موجود توسط روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای استان از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس مطرح گردید که مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات لازم در خصوص رفع مشکلات طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد .




مطالب مرتبط

با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

|

از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی ، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و مابقی در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

|

نظرات کاربران