در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایى احداث ١٢٠٠ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در مهرگان

هزینه آماده سازی قرارداد ٨ میلیارد تومان است که در دوم اردیبهشت منعقد شد و دستگاه اجرایی آن نیز اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سفر محمد اسلامى وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه به استان قزوین ، عملیات اجرایى ١٢٠٠ واحد مسکونی اقدام ملی در مهرگان ، آغاز شد .

در اجرای این پروژه از طرح اقدام ملی مسکن ، اراضی ٢٢ هکتارى ناحیه شهری مهرگان ، آماده سازی شد .

هزینه آماده سازی قرارداد ٨ میلیارد تومان است که در دوم اردیبهشت منعقد شد و دستگاه اجرایی آن نیز اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین است . همچنین ، پروژه مسکن برکت نیز که کارفرمایی آن را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بر عهده دارد با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان احداث خواهد شد .

در این مراسم ، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، صادق مالواجرد معاون وزیر راه ، استاندار و مسئولان استانی ، حضور یافتند .




مطالب مرتبط

امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

|

بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

|

سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

|

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

|

صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

|

نظرات کاربران