در حال بارگذاری ...

انعقاد دو تفاهمنامه در حوزه بازآفرینی شهری استان تهران به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال

این تفاهمنامه ها مطابق با تخصیص اعتبارات نقدی بوده و پیشرفت فیزیکی ۱۰ پروژه مذکور توسط نمایندگانی از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، شرکت بازآفرینی شهری و سازمان نوسازی شهرداری تهران رصد خواهد شد تا به نسبت پیشرفت فیزیکی طرح ها ، پرداخت ها محقق شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از انعقاد دو تفاهمنامه به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال در حوزه بازآفرینی شهری در این استان خبر داد .

خلیل محبت خواه با اشاره به انعقاد دو تفاهمنامه به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال در حوزه بازآفرینی در این استان اظهار داشت : بر این اساس تفاهمنامه اول با شهرداری اسلامشهر به ارزش ۷۲ میلیارد ریال منعقد شده است تا اقدامات لازم جهت ساماندهی و بازگشایی معابر و اصلاح هندسی محلات طالقانی و مبعث انجام گیرد .

وی افزود : تفاهمنامه دوم با سازمان نوسازی شهرداری تهران به ارزش ۱۴۵ میلیارد ریال منعقد شده است . این تفاهمنامه در خصوص ۱۰ پروژه این سازمان است که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند . این ۱۰ پروژه  در ۸ محله تهران شامل محلات بلورسازی ، اتابک ، سیروس ، سنگلج ، راه آهن ، سلسبیل ، شکوفه و عودلاجان است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه تصریح کرد : این تفاهمنامه ها مطابق با تخصیص اعتبارات نقدی بوده و پیشرفت فیزیکی ۱۰ پروژه مذکور توسط نمایندگانی از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، شرکت بازآفرینی شهری و سازمان نوسازی شهرداری تهران رصد خواهد شد تا به نسبت پیشرفت فیزیکی طرح ها ، پرداخت ها محقق شود . به زودی آئین رونمایی این تفاهمنامه ها توسط این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد تا هرچه زودتر این پروژه ها آغاز شود .




مطالب مرتبط

در حال حاضر ظرف یک هفته کاری پروانه ساختمانی به جهت نوسازی بافت های فرسوده توسط شهرداری این شهر صادر شده و کاملا به صورت صد در صد رایگان می باشد .

|

متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

|

موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

|

نظرات کاربران